رحیم‌پور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

بهتر است پیشکسوتان به این موضوع ورود کنند تا حکم اجرا نشود/ دایی و مایلی کهن سوار بر یک کشتی کمک حال فوتبال باشند

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: دایی و مایلی کهن دو چهره سرشناس فوتبال ایران هستند و نباید اعتبار خود را با این مسائل خدشه دار می‌کردند..

سیامک رحیم‌پور در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در شرایط بحران زده فوتبال در این روزها، رخ دادن چنین اتفاقاتی دور از تصور نیست اما نباید فراموش کرد که تمام جهانیان فوتبال ایران را با علی دایی می‌شناسند و مایلی‌کهن یکی از بهترین سردمداران فوتبال ایران به خصوص در زمینه مربیگری است.

کارشناس فوتبال کشورمان در ادامه بیان کرد: این وظیفه پیشکسوتان بود که به این موضوع ورود کرده و با میانجیگری اختلاف دیرینه این شاگرد و مربی را برطرف می‌کردند تا کار به دادگاه و حکم و زندان نمی‌کشید.

وی در ادامه افزود: با این اتفاق اعتبار ورزشی هر دوی آنها خدشه دار شده و نه تنها برای خودشان بلکه چهره فوتبال ایران را در جوامع برون مرزی نیز زشت خواهد کرد.

رحیم پور در ادامه تصریح کرد: این دو باید سکان دار فوتبال ایران می شدند و هر دو سوار بر یک کشتی فوتبال را در جهت پیشرفت از لحاظ کیفیت و تکنیک هدایت می‌کردند.

وی در ادامه عنوان کرد: مایلی کهن بسیار انسان ورزش دوست و با اخلاقی است و اگر مصاحبه‌های تندی از وی می‌شنویم دلیل بر نگرانی و احساس مسئولیت وی نسبت به فوتبال این مرز و بوم است و نباید به وی خرده گرفت.

از طرفی دایی روزی شاگر وی بوده و نباید فراموش کند که زیر پا گذاشتن حرمت‌ها دور از شأن و شخصیت علی دایی است.

وی در ادامه افزود: پایان ندادن به این اختلاف به ضرر هر دوی آنهاست و نه تنها وضع بهتر نخواهد شد روز به روز عمق بیشتری پیدا کرده و غیرقابل حل خواهد شد.

کارشناس فوتبال خاطرنشان کرد: این اختلاف توسط پیشکسوتان مورد قبول هر دو طرف حل خواهد شد و امیدوارم که بزرگان فوتبال هر چه سریعتر از این موضوع خبر دار و برای حل آن اقدامی کنند. خود من نیز به عنوان عضو کوچکی از جامعه فوتبال ایران تمایل دارم پیش قدم شده  و تمام تلاشم را برای آشتی این دو اسطوره انجام دهم.

انتهای‌پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار