درخشان: مسئولان باشگاه قضیه خلیل زاده را پیگیری می کنند/به بازیکنانم خدا قوت می گویم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از مسئولان باشگاه خواهش می‌کنم پیگیری کنند که اگر خلیل زاده در فهرست اولیه بوده چرا مقابل ما بازی کرده است؟

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ حمید درخشان سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی تیمش مقابل راه آهن در جام حذفی گفت: ابتدا ماه محرم را به همه تسلیت می گویم، امروز بازی خوبی داشتیم و به استیلی و بازیکنانش نیز تبریک می گویم که 120 دقیقه به خوبی بازی کردند.

وی افزود: در 90 دقیقه قانونی بازی فرصت های زیادی را از دست دادیم و طبیعت فوتبال این است که اگر فرصت ها را از دست بدهی کار برای ادامه راه مشکل می شود، بازیکنانم تلاش خود را کردند و 120 دقیقه دویدند و به آنها خدا قوت می گویم.

درخشان گفت: خوشحالم که پرسپولیسی که تا دقیقه 50 مشکل داشت حالا 120 دقیقه بازی می‌کند. اگر در این مدت هم بدن‌شان تحلیل رفت به خاطر فشار بیش از حد بازی بود ولی فکر می‌کنم در آینده نزدیک تیم را تقویت کنیم و به شرایط 90 دقیقه‌ای برسیم.

وی در مورد بازی شجاع خلیل‌زاده مقابل پرسپولیس گفت: لیستی که روز اول اعلام شد را من ندیدم، ولی می‌دانم خلیل‌زاده نفر هفتم آن فهرست بود اما نامش را اعلام نکردند تا مقابل پرسپولیس بازی کند، از مسئولان باشگاه خواهش می‌کنم پیگیری کنند که اگر خلیل زاده در فهرست اولیه بوده چرا مقابل ما بازی کرده است؟

درخشان در مورد بسته شدن تمرین پرسپولیس بر روی خبرنگاران گفت: ما 48 ساعت قبل از بازی نه مصاحبه می‌کنیم و نه خبرنگاری به تمرین راه می‌دهیم ولی در بقیه روزها در خدمت شما هستیم. این موضوع را برای باشگاه هم بیان می‌کنم تا مساعدت لازم انجام شود.

درخشان در خصوص حضور مجتبی محرمی در تمرینات تیم گفت: او عضو کادر فنی تیم نیست اما به همراه وطن‌خواه به عنوان مشاور فعالیت می‌کند و باشگاه هم حکمش را اعلام می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار