مروری بر بازی‌های باقیمانده مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی؛

شگفتی دیگری در جام حذفی رخ می‌دهد؟!

پرونده بازی‌های مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی امروز با انجام سه دیدار بسته می‌شود در یکی از حساس‌ترین بازی‌ها استقلال میهمان فولاد نوین اهواز است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، مرحله یک شانزدهم جام حذفی امروز با انجام سه دیدار به پایان می‌رسد که دو بازی از این مسابقات در شهر اهواز برگزار می‌شود.
 
** فولاد نوین اهواز- استقلال؛ جدال قرمز و آبی در اهواز

تیم فوتبال فولاد نوین اهواز امروز ساعت 19 در ورزشگاه غدیر اهواز پذیرای تیم فوتبال استقلال در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی است.
 
تیم فوتبال فولاد نوین اهواز در لیگ یک حضور دارد و بازیکنان جوان دارد باید دید این تیم می‌تواند با شکست دادن استقلال شگفتی دیگری در جام حذفی رقم بزند یا نه!
 
 ملی‌پوشان استقلال هم صبح پنج شنبه از اردوی پرتغال به تهران رسیدند به نظر می‌رسد امیر قلعه نویی از ملی‌پوشان در این بازی به علت خستگی استفاده نکند.
 
 هاشم بیک زاده، خسروحیدری،آندرانیک تیموریان، امیر حسین صادقی، امید ابراهیمی،‌ و محسن فروزان شش ملی‌پوش استقلال هستند، به جز ملی‌پوشان خسته، غیبت جاسم کرار به دلیل سفر به عراق و مصدومیت حنیف عمران زاده و آرش برهانی را هم می‌توان به مشکلات استقلال اضافه‌ کرد.
 
قلعه‌نویی اذعان کرده که تیم دوم قرمز پوش اهواز حریفی جنگنده و آینده دار است، به هر حال بازیکنان ذخیره استقلال هم از نظر نام و نشان برتر از فولاد نوین هستند اما قلعه‌نویی تمایل ندارد که تیمش  توسط یک تیم دسته یکی حذف شود.
 
استقلالی‌ها در اهواز غریبه‌ نخواهند بود چرا که  اهواز از قدیم شهر آبی‌ها لقب گرفته است جدال قرمز و آبی در اهواز جالب خواهد بود.
 
گفتنی است: فولاد نوین اهواز در رده سوم جدول گروه دوم لیگ یک با یک برد و یک مساوی قرار دارد  
 
برنده این دیدار به مصاف تیم پارسه می‌رود.

** گل گهر سیرجان – سپاهان؛ حریف آسان برای صعود به مرحلۀ بعد

تیم فوتبال گل گهر سیرجان در مرحلۀ یک شانزدهم جام حذفی امروز ساعت 14در ورزشگاه اختصاصی گل گهر سیرجان به مصاف زرد‌پوشان اصفهان می‌رود.

سپاهان باید به مصاف تیم گهر سیرجانی برود که در جدول گروه دوم لیگ یک در انتهای جدول قرار دارد.

بر این اساس گل گهر نمی‌تواند حریف سرسختی برای سپاهان باشد. سپاهان هم با بازیکنان خوبش دوست ندارد با شکست مقابل یک تیم دسته یکی خیلی زود از جام حذفی خداحافظی کند.

تیم گل گهر از دو بازی اولش در لیگ یک بدون امتیاز است اما سپاهان با 20 امتیاز در جایگاه سوم لیگ برتر قرار دارد و بعید است گل گهر بتواند سپاهان را شکست بدهد و شگفتی دیگری را در جام حذفی رقم بزند.

** استقلال اهواز – نفت تهران؛ جدال تیم منصوریان برابر آبی‌های اهواز

تیم فوتبال استقلال اهواز در مرحلۀ یک شانزدهم نهایی جام حذفی امروز ساعت 17 در ورزشگاه تختی اهواز میزبان شاگردان منصوریان است.
 
استقلال اهواز در لیگ دسته یک حضور دارد و از دو بازی اولش یک باخت و یک مساوی کسب کرده است.

منصوریان که خودش یک استقلالی است باید تیمش در شهر آبی‌ها به مصاف آبی‌پوشان اهواز برود.
 
به هر حال شانس پیروزی نفت هم در این بازی بسیار بیشتر از استقلال اهواز است اما این احتمال وجود دارد که شاگردان داریوش یزدی با شکست دادن نفت تهران شگفتی دیگری در جام حذفی رقم بزنند.

انتهای پیام/
برچسب ها: شانزدهم ، تیم ، رخ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار