خواجه وند در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

گزارشی از اقدامات انجام شده به سازمان خصوصی سازی ارائه دادیم/ بیانیه نماینده کشتی گیران در مورد رشوه را پیگیری قانونی می‌کنیم

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در خصوص نتیجه جلسه خصوصی سازی گفت: این جلسه پیرو روند خصوصی سازی باشگاه‌های سرخابی برگزار شد.

خواجه وند در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران،در خصوص نتیجه جلسه خصوصی سازی  افزود: به هر حال جلسه خوبی بود و مسئولان خصوصی سازی از جمله زمانی رئیس کار گروه خصوصی سازی مجلس و دکتر خادم در این جلسه حضورداشتند.

خواجه وند در ادامه بیان کرد: هر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گزارشی از اقدامات انجام شده در مورد خصوصی سازی ارائه دادند و برنامه‌های پیش رو را هم به مسئولان خصوصی سازی اعلام کردند.

وی تصریح کرد: زمان برگزاری مزایده واگذاری امتیاز دو باشگاه استقلال و پرسپولیس توسط مسئولان خصوصی سازی اعلام خواهد شد.

وی درباره بیانیه نماینده تام‌الاختیار کشتی گیران تصریح کرد: اگر بیانیه نماینده تام‌الاختیار کشتی گیران حاوی مطالب توهین آمیز باشد آن وقت پیگیری قانونی می‌کنیم.

خواجه وند عنوان کرد: مطالب عنوان شده توسط نماینده تام‌الاختیار کشتی گیران را هنوز مطالعه نکردم تا درباره‌اش نظر بدهم اما اگر بیانیه‌اش توهین به مسئولان پرسپولیس باشد آن را پیگیری قانونی خواهم کرد.

وی درباره وضعیت بازی دوستانه با اتلتیکو مادرید بیان کرد: باشگاه اتلتیکو مادرید نامه‌ای به سازمان لیگ داده بود که خواستار بازی با یکی از تیم‌های لیگ برتری است ما هم با توجه به اتفاقات رخ داده به خاطر بازی دوستانه با رئال مادرید طی نامه‌ای به تاج از انجام بازی تدارکاتی با اتلتیکو مادرید انصراف دادیم.

وی درباره قرارداد بستن پولادی با الشحانیه قطر تصریح کرد: ما همچنان به مواضع خود در قبال پولادی پایبند هستیم و این بازیکن همچنان با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارد و بدون اجازه باشگاه نمی‌تواند به تیمی بپیوندد.

وی درادامه بیان کرد: مسئولان فدراسیون فوتبال اعلام کردند که ITC پولادی را صادر نکردند، ممکن است فیفا این کار را کرده باشد.

وی در مورد وضعیت صادقیان گفت: محرومیت صادقیان به پایان رسیده است و وی می‌تواند تیم را در جام حذفی همراهی کند.

خواجه وند در مورد وضعیت اسپانسر باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: در حال حاضر توافق نهایی اسپانسر باشگاه صورت نگرفته است اما امیدوارم طی چند روز آینده این اتفاق بیفتد.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: گزارش ، تیم ، سازمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار