گوشتِ حیوانات باغ‌وحش در منوی رستوران

مسئولان باغ وحشی در سوئیس تایید کردند که رستوران این باغ‌وحش از گوشت گوزن‌ها و گرازهایی که در این باغ‌وحش کشته می‌شوند در طبخ غذاهای خود استفاده می‌کند.

به گزارش  گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ، مسئولان باغ‌وحش "لانگنبرگ"، سوئیس برای کنترل جمعیت گوزن‌ها و گرازهای این باغ وحش آنها را شکار می‌کنند و گوشت آنها را در اختیار رستوران باغ وحش قرار می‌دهند.
 
"مارتین کیلچنمان"، سخنگوی باغ وحش لانگنبرگ واقع در جنوب زوریخ با تایید این مطلب می‌گوید: گوشت گراز و گوزنی که در منوی رستوران باغ وحش سرو می‌شوند متعلق به حیوانات خود باغ وحش هستند.
 
کیلچنمان افزود: در سال 2012 میلادی، 49 راس گوزن و 10 راس گراز در باغ وحش شکار شدند و گوشت آنها برای مصرف انسانی در اختیار رستوران باغ وحش قرار گرفت.
 
وی گفت که سالانه 100 حیوان جدید در باغ وحش متولد می‌شوند که بسیاری از آنها به دلیل اینکه فضای کافی برای نگهداری وجود ندارد کشته می‌شوند. بنابر اظهارات وی، بسیاری از مهمانان باغ وحش از این اقدام مسئولان حمایت می‌کنند.
 
با این حال «روث ویدمر»، رئیس اتحادیه حفاظت از حیوانات منطقه می‌گوید: از این اقدام باغ وحش که با ادعای کنترل جمعیتِ حیوانات آن انجام می‌شود، شگفت‌زده شده‌ایم. / انتهای پیام


منبع: ایسنا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار