در سمینار ضد دوپینگ فدراسیون جهانی وزنه برداری مطرح شد ؛

افزایش دوره محرومیت ورزشکاران دوپینگی از 2 سال به 4 سال

فدراسیون جهانی وزنه برداری در راستای برنامه های مبارزه با دوپینگ، سمیناری با حضور 70 شرکت کننده در آلماتی قزاقستان برگزار کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ در این سمینار سخنرانان در مورد مباحثی چون استراتژی های جدید IWF  برای مبارزه با دوپینگ، قوانین و مقررات سال 2015 و همچنین قوانین جدید داوا (ستاد بین المللی مبارزه با دوپینگ) بحث کردند. کارشناسان همچنین در مورد جنبه های مهم کنترل دوپینگ و راه های جدید مبارزه با استفاده از مواد ممنوعه به ایراد سخنرانی پرداختند.

یکی از مهمترین ترین موارد مطرح شده در این سمینار افزایش دوره محرومیت ورزشکاران خاطی از 2 سال به 4 سال است که از ابتدای سال 2015 میلادی در مورد برخی موارد خاص (برخی کدهای ضد دوپینگ) به اجرا در خواهد آمد.
 
در این سمینار علاوه بر اعضای فدراسیون وزنه برداری قزاقستان، مربیان وزنه برداری و ورزشکاران قزاقستان، معلمان و دانش آموزان آکادمی ورزش قزاقستان و همچنین تاماش آیان رئیس فدراسیون جهانی وزنه برداری حضور داشتند. فدراسیون جانی وزنه برداری در جریان رقابتهای جهانی 2014 در الماتی قزاقستان نیز دو سمینار آموزشی دیگر در راستای مبارزه با دوپینگ برگزار خواهد کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار