ساری /

قهرمانی قائمشهر در رقابت‌های وزنه‌برداری جوانان مازندران

رئیس اداره ورزش و جوانان آمل از برگزاری رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جوانان مازندران به میزبانی این شهرستان خبر داد و گفت: در این مسابقات به ترتیب تیم‌های قائمشهر، ساری و بابل رده‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، محمود نائیج گفت : وزنه‌برداری یکی از رشته‌های ورزشی مهیج و سنگین است که از چند سال گذشته تاکنون در مازندران رشد بسیار خوبی داشته و نمونه بارز آن را در مدال‌آوری میادین جهانی، بین‌المللی و المپیک توسط بهداد سلیمی، بهادر مولایی و دیگر ورزشکاران شاهد هستیم.

وی تصریح کرد: هیئت ورزش وزنه‌برداری در آمل نیز فعالیت زیادی دارد و میزبانی مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی جوانان مازندران را برعهده داشت.

نائیج با اعلام اینکه در این مسابقات به ترتیب تیم‌های قائمشهر، ساری و بابل رده‌های اول تا سوم را از آن خود کردند، گفت: در این رقابت‌های استانی نزدیک به 50 وزنه‌بردار از 10 شهر مازندران در سالن ورزشی سرپوشیده حجاب به روی تخته رفتند که داوران مجرب و کارکشته امر قضاوت را برعهده داشتند.

رئیس اداره ورزش و جوانان آمل خاطرنشان کرد: کیفیت خوبی را در این رویداد از نزدیک شاهد بودیم که در پایان تیم قائمشهر با کسب 164 امتیاز رده نخست را از آن خود کرد و وزنه‌برداران مرکز مازندران هم با کسب 161 امتیاز رقابت بسیار نزدیکی با صدر جدول داشته و نایب قهرمان شدند./ز

برچسب ها: قهرمان ، رقابت ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.