امام جمعه تبریز با اشاره به اینکه چراغ سبز ترکیه به حامیان داعش تأسفبار است، گفت: دولت ترکیه در مقابل حمله‌ی داعش به شهر کوبانی سوریه که در مرز ترکیه و سوریه قرار گرفته، سکوت کرده است

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ، منطقه‌ی آذربایجان‌شرقی، آیت‌الله "محسن مجتهد شبستری" در خطبه‌های نماز جمعه‌ی تبریز با بیان اینکه منطقه‌ی خاورمیانه روزهای پرتنشی را به خصوص در کشورهای عراق و سوریه سپری می‌کند، اظهار کرد: آمریکا و غرب حامیان اصلی گروه تروریستی داعش هستند و آمریکا به بهانه‌ی حمله به گروه داعش با حمله‌ی هوایی به مناطقی از سوریه مردم بی‌گناه این کشور را هدف قرار داده است.
 
وی با اشاره به پیروزی‌های اخیر مردم و انقلابیون در یمن افزود: دولت یمن از بیگانگان الهام می‌گیرد و در مقابل خواسته‌ی مردم این کشور مبنی بر اینکه نخست وزیر کشور را خود مردم باید تعیین کنند، مقاومت می‌کند.
 
امام جمعه تبریز هم‌چنین با اشاره به فرارسیدن عید امامت و ولایت و اینکه این عید با عنوان عید «الله اکبر» در میان مسلمانان مشهور است، خاطرنشان کرد: رمز این نامگذاری این است که مهم‌ترین مسأله‌ی جامعه‌ی اسلامی رهبری الهی است و در این روز نیز وصی واقعی پیامبر اکرم(ص) توسط ایشان به جهانیان معرفی شد.
 
آیت الله شبستری یادآور شد: عید سعید غدیرخم و جشن‌های دهه‌ی ولایت نباید تحت‌الشعاع عزاداری‌های محرم قرار گیرد و بجاست که عزاداری‌های ایام محرم‌الحرام به فاصله‌ی چند روز از عید سعید غدیرخم آغاز شود.
 
امام جمعه تبریز با اشاره به 22 مهرماه سالروز استاندارد، خاطرنشان کرد: همه‌ی تولیدکنندگان باید مسأله استاندارد را در عین تولید انبوه رعایت کنند. /انتهای پیام

منبع : ایسنا
برچسب ها: وبگردی ، خبرنگاران ، داعش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.