اكبر عبدی نخستین میهمان "بعضیا" می‌شود

مجموعه برنامه "بعضیا" با اجرای "علی ضیاء" از عید قربان تا غدیر روی آنتن شبكه سه سیما می‌رود.

به گزارشحوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران  به نقل از رسانه ملی؛شبكه سه پس از 10 سال كه از پخش آخرین برنامه تاك شو یا اصطلاحا گفت‌وگو محور شبانه در آن می‌گذرد، از امشب به مناسبت اعیاد قربان تا غدیر پخش تاك‌شو جدید خود را با نام"بعضیا" آغاز خواهد كرد .

نخستین قسمت "بعضیا" با تهیه‌كنندگی و اجرای سیدعلی ضیاء شنبه 12 مهر به مناسبت عید قربان از شبكه سه‌سیما روی آنتن می‌رود و یك‌شنبه 13 مهر نیز این برنامه پخش می‌شود. در ادامه با فاصله‌ای یك روزه پخش "بعضیا" در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه 15 و 16 مهر نیز پیگیری خواهد شد.
 
همچنین این برنامه شنبه و یكشنبه 19 و 20 مهر نیز در آستانه عید غدیر روی آنتن می‌رود و میزبان مهمانان جذابی از جمله بازیگران، ورزشكاران، مسئولان و چهره‌های مطرح بسیاری است كه پا به استودیوی پخش آن خواهند گذاشت.

مهمان نخستین قسمت از «بعضیا» اكبر عبدی بازیگر محبوب سینما، تئاتر و تلویزیون ایران است كه این شب‌ها هم سریال «معراجی‌ها» به كارگردانی مسعود ده‌نمكی را روی آنتن دارد و هم فیلم سینمایی «خواب زده‌ها» با بازی او در اكران سینماها است؛ فیلمی كه در آن دوباره در نقش زن ظاهر شده است.

سامان جلیلی با تیتراژ آغازین «بعضیا» با مطلع «چشمان تو... » نخستین تیتراژخوانی خود در تلویزیون را تجربه می‌كند. «چشمان تو» سروده شهرام جلیلی، با آهنگسازی سامان جلیلی و تنظیم معین راهبر ساخته شده است.

تیتراژ پایانی این برنامه نیز با مطلع «دستامو سخت می‌گیری» سروده پویان بوترابی است و خوانندگی و تنظیم آن با معین راهبر است.

امروز شنبه 12 مهر نخستین قسمت از «بعضیا» با تهیه‌كنندگی و اجرای سیدعلی ضیاء ساعت 22:20 به مدت 70 دقیقه از شبكه سه سیما روی آنتن می‌رود.

ضیاء پیش از این ششم تا نهم مرداد ماه به مناسبت عید فطر برنامه «نبش جنت آباد» را در شبكه سه تهیه و اجرا كرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: اکبر ، عبدی ، عید ، قربان ، آنتن ، شبکه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار