همکار ایرانی مصطفی عقاد در "شبهای مستند"

مجموعه مستند «شبهای مستند» که با هدف پخش و نقد و بررسی آثار بهترین مستندسازان ایران در شبکه مستند تولید شده و از شنبه تا چهارشنبه روی آنتن می رود در این هفته میزبان حمید مجتهدی خواهد بود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران؛ مجموعه مستند «شبهای مستند » که با هدف پخش و نقد و بررسی آثار بهترین مستندسازان ایران در شبکه مستند تولید شده و از شنبه تا چهارشنبه روی آنتن می رود در این هفته میزبان حمید مجتهدی خواهد بود.

طبق برنامه در این هفته از یکشنبه 6 مهر ماه تا سه شنبه 8 مهر ماه فیلم‌های "فیروزآباد - قلعه"، "کازرون – نیشابور"، "فیروزآباد – کاخ اردشیر" به‌کارگردانی حمید مجتهدی روی آنتن می روند و سپس با حضور حمید مجتهدی و سعید قطبی زاده مجری – کارشناس نقد و بررسی خواهند شد.

 این مستندها  از مجموعه «مستند ایران- استان فارس»  انتخاب شده که به زیبایی های تاریخی ، فرهنگی و طبیعی  این استان و بخصوص شهرستانهای  آن  می‌پردازد.

حمید مجتهدی،کارگردان 73 ساله‌ی تهرانی، دارای مدرک کارشناسی سینماتوگرافی و عکاسی از ریجنت کالج دانشگاه لندن و هم‌چنین متخصص فیلمبرداری، نورپردازی و فیلم‌برداری هوایی از دانشگاه کالیفرنیا است. وی که سابقه‌ی همکاری با مصطفی عقاد در فیلم‌های محمد رسول‌الله (رسالت) و عمرمختار (شیر صحرا) را در پرونده‌ی کاری خود دارد، علاوه بر فیلم‌برداری و تدوین ده‌ها فیلم، کارگردانی فیلم‌هایی چون آسمون بی‌ستاره، قصه‌ی دل‌ها، دروازه‌ی تقدیر، هفت شهر عشق، مومیایی و مجموعه‌ی مستند ایران را بر عهده داشته است.

گفتنی است « شبهای مستند » به تهیه کنندگی بابک میزانی از شنبه تا چهارشنبه این هفته ساعت 18:15 از شبکه مستند پخش می‌شود.


انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار