تصویربرداری "کیمیا" از نیمه گذشت

تصویربرداری مجموعه تلویزیونی "کیمیا" به تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی و کارگردانی جواد افشار از نیمه گذشت.

به گزارش حوزه راديو تلويزيون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه دو، "کیمیا" نخستین سریال دنباله دار سیماست که در 110 قسمت برای پخش از آنتن شبکه خانواده تولید می شود.
 
50 درصد از فیلمبرداری کیمیا به پایان رسیده و کار تصویربرداری تا پایان تابستان سال 94 تمام می شود . تولید این پروژه در شرایط خوب و با تیم بسیار خوب پیش می رود و اکنون تصویربرداری بخش های مربوط به تهران قبل از انقلاب در خاور شهر واقع در ۱۰ کیلومتری شهر تهران ادامه دارد.
 
این سریال که با هنرمندنی بهترین های سینما و تلویزیون ایران تصویربرداری می شود دو فصل مهم از تاریخ معاصر کشور یعنی انقلاب و دفاع مقدس را به تصویر می کشد.
 
"کیمیا" تم دفاع مقدسی دارد، بخش مهمی از فراز داستانی این قصه به دفاع مقدس و مسائلی مثل سقوط خرمشهر، مقاومت مردم و در نهایت رهایی این سرزمین از دست دشمن برمی گردد؛ در حقیقت این سریال تاثیر متقابل جنگ را در زندگی یک خانواده و نقش آن خاانواده در جنگ را توامان بررسی خواهد کرد.
 
فیلمنامه این مجموعه تلویزیونی را مسعود بهبهانی نیا نوشته، او از نویسنده های بسیار توانمند و متبحر کشور است که در با احساس مسئولیت کامل در طول سه سالی که ما درگیر پروژه «کیمیا »هستیم، هیچ کار دیگری را نپذیرفته و تمام وقت در اختیار این مجموعه تلویزیونی است.
 
خوشبختانه پروژه «کیمیا» با مدیریت خوب کارگردانی مثل جواد افشار در حال تولید است و من نوید کار بسیار جذاب می دهم برای کل مخاطبان سیما می دهم.
 
کیمیا کاری دوست داشتنی و جذاب است که با محوریت زندگی بانوی جوانی به نام «کیمیا» می شود و در سه مقطع زمانی قبل از انقلاب، دوره‌ جنگ و زمان حال روایت می‌شود.
 
 «کیمیا» کاری از گروه مجموعه های تلویزیونی شبکه دو سیماست، این سریال بیش از 300 بازیگر دارد و نقش یکی از شخصیت‌های اصلی آن را مهراوه شریفی‌نیا ایفا می‌کند.
 
حسن پورشیرازی، آزیتا حاجیان، پوریا پورسرخ، آرش مجیدی، سید مهرداد ضیایی، رضا توکلی، علی شادمان، عطا عمرانی، امیر کاظمی، کاظم هژیرآزاد، حسین توشه، کوروش زارعی، شهین تسلیمی، آشا محرابی، سودابه بیضایی، فریبا طالبی، نسرین نیک، وحید رهبانی، مالک سراج، عبدالحلیم تقلابی، ابتسام بقلایی، نوید خدا‌شناس، میرفرخ هاشمیان، محسن مجلس آرا و... از دیگر بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.
 
از دیگر عوامل تولید سریال «کیمیا» می توان به  سرپرست گروه کارگردانی و برنامه ریزی: فرید سجادی حسینی، دستیاران کارگردان: حسین دیردار، مسعود حانمی،برنامه ریز : هانیه بساتینی،مدیر تصویربرداری: علیرضا رنجبران،صدابردار: فرشید احمدی، مشاور و مدیر هنری: دکتر محمدرضا شجاعی،طراح صحنه و لباس (اول) : بهزاد جعفری،طراح صحنه و لباس (دوم) : محمدحسین کریمی،طراح گریم: امیر اسکندری،مدیر تولید: فرشید رئوفی،دستیار تهیه کننده: سعید پروینی،جلوه های ویژه میدانی: محمدرضا شریفی راد، جلوه های ویژه رایانه ای : حسن ایزدی،عکاس: محمدحسن سعادت هندی،مجری طرح: موسسه فرهنگی هنری وصف صبا اشاره کرد.



انتهاي پيام/
برچسب ها: سریال ، کیمیا ، شبکه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار