لگدی که ملکه به استقلال اسکاتلند زد

امروز تمام توجه جهانی به نتیجه آرای همه پرسی اسکاتلند و «نه» گفتن اسکاتلندی‌ها به جدایی از بریتانیا معطوف شده است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،امروز تمام توجه جهانی به نتیجه آرای همه پرسی اسکاتلند و «نه» گفتن اسکاتلندی‌ها به جدایی از بریتانیا معطوف شده است. اجازه ادامه تحصیل کودکان و جوانان فلسطینی در ونزوئلا هم خبر دیگر امروز بوده که سوژه کارتونیست‌ها شده است. با برگزیده کاریکاتورهای روز دنیا به انتخاب «مجله مهر» همراه شوید.

 

پس از اعلام نتایج همه پرسی  موافقان جدا نشدن از بریتانیا به جشن و شادی پرداختند.(AAEC)

 

 

تعداد بیکاران در آمریکا رو به افزایش است. این در حالی است که امیدی به بهبود شرایط بازار کار وجود ندارد.(King Features Syndicat)

 

 

آخرین نظرسنجی ها حاکی از این است که بیش از 52% مردم آمریکا بر این باور هستند که دوران ریاست جمهوری باراک اوباما یک شکست بوده است.(AAEC)

 

 

امروزه تمام اذهان عمومی جهان معطوف به داعش و ویروس ابولاست. این وسط،گروهی فکر می کنند اگر ابولا به داعش حمله می‌کرد بسیار عالی می شد.(Pittsburgh Tribune-Review)

 

 

تلاش احزاب مختلف بریتانیا بر تغییر نظر دادن مردم اسکاتلند نتیجه بخش بود و اسکاتلند به جدایی نه گفت.(Gulf News)

 

در اقدامی بی سابقه باراک اوباما اعلام کرد که 3000 نظامی آمریکایی را برای مقابله با ویروس ابولا به آفریقا می فرستد.(Lattuf Cartoon)

 

 

 

آب شدن بستنی اوبامایی. روز به روز از محبوبیت باراک ابوما در میان آمریکایی ها کم میشود. مردم آمریکا از انتخاب کردن اوباما به عنوان رئیس جمهوری آمریکا اظهار ندامت کرده‌اند.(Townhall)

 

 

 

لگد محکم ملکه به استقلال اسکاتلند. ملکه انگلیس پس از مشخص شدن نتیجه همه پرسی جشن پیروزی گرفت، او قبل از رفراندوم از اسکاتلندی ها خواسته بود قبل از رای دادن به درستی فکر کنند.(Lattuf Cartoon)

 

 

ونزوئلا اعلام کرده هزاران کودک و جوان فلسطینی را برای ادامه تحصیل می‌پذیرد.(Cartoon Movement)

برچسب ها: لگد ، ملکه ، اسکاتلند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار