رتبه بندی دانشگاه‌های برتر نوزدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور:

ارائه برنامه ویژه در سال تحصیلی جدید برای فعال تر کردن کانون‌های قرآن و عترت

همتی گفت: پس از جمع بندی نهایی رتبه های کسب شده در نوزدهمین جشنواره‌ی قرآن و عترت دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور، دانشگاههای برتر معرفی شدند.

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران به نقل از وب دا؛ حسین همتی سرپرست مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت اظهار داشت: پس از جمع بندی نهایی رتبه های کسب شده در نوزدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه های علوم پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی کاشان با بیشترین امتیاز در صدر جدول قرار گرفته و دانشگاه های علوم پزشکی شیراز، یزد، مشهد و زنجان به ترتیب رتبه های دوم تا پنجم را به خود اختصاص دادند.

همتی افزود: دانشگاه های علوم پزشکی قم و زاهدان رتبه های بعدی را کسب کردند و دانشگاههای قزوین، مازندران و اصفهان با کسب امتیاز مشترک رتبه هشتم را به خود اختصاص دادند.

وی با اشاره به این که دانشگاه‌های علوم پزشکی شاهد و شهرکرد هم رتبه های نهم و دهم را به خود اختصاص دادند، گفت: البته بعضی از دانشگاه ها متناسب با جمعیت اساتید، دانشجویان و کارمندان فعالیت بسیار مطلوبی داشتند که جا دارد از آنها تقدیر گردد هرچند در جمع دانشگاه های برتر قرار نگرفته اند.

همتی در ادامه خاطر نشان کرد: البته بعضی از دانشگاه های تیپ یک که جمعیت دانشجویی و کارمندی و اساتید زیادی هم دارند، متاسفانه هیچ امتیازی کسب نکردند و این نشان دهنده عدم تمرکز این دانشگاه ها در شناسایی درست فعالین قرآنی دانشگاه است.

وی همچنین بر لزوم توجه به فعالیت‌های کانون‌های دانشجویی تاکید کرد و گفت: در سال تحصیلی جدید برنامه ویژه ای برای فعالتر کردن کانون های قرآن و عترت دانشگاه‌های علوم پزشکی داریم که به زودی ابلاغ خواهد شد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار