بازیگر "دردسرهای عظیم":

بازیگری امروز یعنی بازی نکردن

"امیر غفارمنش" بازیگر نقش ارسلان در سریال "دردسرهای عظیم" با اشاره به تفاوت های حرفه بازیگری نسبت به سال های گذشته گفت: جنس بازی ها در تلویزیون به مستند نزدیک شده است.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه سه سیما، امیر غفارمنش بازیگر نقش ارسلان در سریال "دردسرهای عظیم" درباره ویژگی‌های این سریال گفت: حدود سال 73 بود که مشغول تصویربرداری سریال "ساعت خوش" بودیم و همزمان هم از شبکه سه پخش می شد، به خاطر دارم آن دوره خیابان ها زمان پخش این کار خلوت می شد و تاکسی گیر آوردن هنگام پخش سریال کار سختی بود. اما این چند شب بعد از بیست سال دوباره حس می کنم خیابان‌ها خلوت شده است و حس خوبی است که سریال "دردسرهای عظیم" توانسته مخاطب خود را بدست بیاورد.

وی افزود: خوشحالم که با گروهی حرفه ای همکاری می کنم و از آن ها کار یاد می گیرم. برزو نیک نژاد کارگردان بسیار با هوشی است و حتی به هنرورها هم تک تک می گوید که چگونه در یک صحنه عمل کنند، او از هیچ جزئیاتی نمی‌گذرد.

بازیگر سریال "ترش و شیرین" با اشاره به تغییرات حرفه بازیگری در سال های اخیر بیان داشت: جنس بازی ها در سال های اخیر به ویژه در تلویزیون تغییر کرده و به زندگی امروز نزدیک است. بنابراین اگر کسی در شیوه بازیگری قبلی جامانده باشد از این عرصه حذف و کمرنگ می شود. بازیگری در تلویزیون امروزه بیشتر به کارهای مستند نزدیک است. در واقع بر بازی نکردن مبتنی است. ریتم کند و سکوت های اضافه دیگر در کارها جایی ندارد.

وی در پایان با اشاره به آخرین فعالیت کاری خود ادامه داد: با پروژه ای مربوط به استان همدان قرارداد بسته ام که بعد از پایان تصویربرداری "دردسرهای عظیم" سر آن حاضر می شوم. به نظرم 8 سال اخیر عمر بازیگری ام سال های خوب و پرکاری بوده است.

"دردسرهای عظیم" به کارگردانی برزو نیک نژاد کاری از گروه فیلم و سریال شبکه سه سیماست که  هر شب به جز پنجشنبه شب ها  ساعت 21:00 از شبکه سه سیما پخش می‌شود.   


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار