سامسونگ از اولین تلفن خمیده خانواده گلکسی نوت با نام "Edge" رونمایی کرد/ عکس

سال گذشته سامسونگ پس از ال جی اقدام به معرفی یک اسمارت فون مجهز به صفحه نمایش خمیده کرد، محصولی که بر خلاف GFlex ال جی با اقبال چندانی در زمینه ی فروش روبه رو نشد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران، اما روز گذشته این کمپانی با معرفی یک نمونه دیگر از اسمارت فون گلکسی نوت با نام Edge که به صفحه نمایش خمیده مجهز شده است، قصد دارد تا دوباره شانس خود را در بازار انحصاری این محصولات امتحان کند و احتمالا این بار موفق خواهد شد.





این محصول از نظر طراحی و سخت افزار بسیار شبیه به نوت 4 سامسونگ است با این تفاوت که لبه خمیده صفحه نمایش آن امکانات جدیدی را در اختیار کاربر قرار می دهد، صفحه نمایش این دستگاه همان صفحه نمایش QHD نوت 4 است با این تفاوت که به دلیل وجود لبه 3.8 میلیمتر بدنه دستگاه عریض تر شده است.

همان گونه که در تصاویر مشخص است کاربر می تواند تعدادی از اپلیکیشن ها و سزویس های خود را به جهت دسترسی سریع تر در این لبه قرار دهد، البته ابعاد نوت Edge مانند نوت 3 مقداری کاربر را اذیت خواهد کرد به طوری که باید کار کردن با یک دست را به کل فراموش کنید، همچنین قسمت لبه دار صفحه نمایش مقداری سر است و امکان سقوط تلفن را تسهیل می کند.

در مورد کارایی لبه خمیده صفحه نمایش، سامسونگ با تغییر ساختار برخی از نرم افزاری های خود باعث شده است تا این قسمت از تلفن برای کاربر بسیار جذاب شود، همچنین این شرکت SDK مربوط به این بخش را در اختیار توسعه دهندگان نرم افزار قرار داده است تا به زودی برنامه های جدید با تمرکز برروی این قابلیت به بازار عرضه شوند، البته یکی از نقاط ضعف این دستگاه، آسیب پذیری تلفن در سقوط از ارتفاع می‌باشد. همان گونه که گفته شده این تلفن از نظر امکانات سخت افزاری کاملا مشابه نوت 4 سامسونگ می باشد و یک باتری 3 هزار میلی آمپری وظیفه تامین انرژی مورد نیاز این محصول را فراهم می‌کند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار