کرمانی مقدم: در نبود کی روش چیزی را از دست نخواهیم داد

کارشناس فوتبال گفت: کی روش نتوانست انتظارات فوتبال ما را برآورده کند و با نبودش چیزی را از دست نخواهیم داد.

مرتضی کرمانی مقدم در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، درباره اینکه فوتبالمان نتوانسته با کی روش به توافق برسد افزود: کی روش در جام جهانی نتوانست نتایج قابل قبولی را برای فوتبالمان رقم بزند و با رفتن کی روش چیزی را از دست نداده‌ایم چرا که کی روش انتظارات فوتبالمان را برآورده نکرد و کاری که کی روش کرد را یک مربی ایرانی نیز می‌توانست انجام بدهد و خوب است که فدراسیون قاطعانه عمل کند و به خواسته‌های کی روش اهمیتی ندهد.

وی در ادامه بیان کرد: در جام ملت‌های آسیا از وجود مربیان ایرانی استفاده کنیم و امیدواریم نتایج بسیار خوبی را بتوانیم کسب کنیم.

کرمانی مقدم همچنین درباره ارزیابی‌اش از بردهای متوالی استقلال اظهار کرد: استقلال تیم کاملی است و در هر نقطه از زمین نفرات عالی در اختیار دارد و تمام این مسائل به هوش مربی این تیم برمی‌گردد که به موقع تعویض‌‌ها را انجام می‌دهد تا بازیکنان بتوانند نتایج قابل قبولی را کسب کنند.

وی همچنین درباره اینکه آیا تیم استقلال می‌تواند به بردهای خود ادامه دهد یا خیر عنوان کرد: استقلال تیمی است که روز به روز بهتر و هماهنگ‌تر می‌شود و بازی‌‌هاس سختی با دیگر مدعیان قهرمانی نیز دارد که شرایط برایش تا حدودی راحت نیست و باید منتظر ماند تا عملکرد این تیم را در هفته‌‌های آینده نظاره‌گر باشیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار