کرمانی مقدم: برد برزیل دور از ذهن نیست/یک مربی داخلی هم می‌تواند با 11 نفر دفاع کند

پیش‌کسوت فوتبال کشورمان گفت: بدون شک کارلوس کی‌روش را یک مربی داخلی هم می‌تواند انجام دهد می توان با دفاع 11 نفره جلوی هر تیمی ایستاد.

مرتضی کرمانی‌مقدم، پیش‌کسوت فوتبال کشورمان در خصوص بازی امشب برزیل در برابر شیلی به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: بدون شک بازی امشب برای برزیل نمی‌تواند بازی سختی باشد زیرا برزیل از شیلی شناخت دارد و برزیل از شرایط میزبانی برخوردار است و از حمایت هوادارانش در خاک خود سود می‌برد.

وی در ادامه افزود: به نظر من در بازی امشب برزیل برنده است.، زیرا قدرت برزیل نسبت به شیلی بیشتر است اما نباید از شگفتی‌های شیلی نیز غافل بود.

کرمانی مقدم با اشاره به بازی اروگوئه، کلمبیا هم تصریح کرد: این بازی می تواند خوب و ایده‌آل باشد زیرا هر 2 تیم در یک سطح فوتبال بازی می‌کنند.

پیشکسوت فوتبال کشورمان در مورد عملکرد ایران هم گفت: در مورد تیم ملی و عملکردش در جام جهانی حرف و سخن زیاد است بعضی‌ها می‌گویند خیلی خوب بودیم اما گروهی اعلام می‌کنند اصلا در حد و اندازه‌ی خود ظاهر نشدیم.

وی ادامه داد: البته بچه‌ها دویدند و زحمت کشیدند و من نباید غیرت این بازیکنان را نادیده بگیرم به همه این عزیزان خسته نباشید می‌گویم.

کرمانی‌مقدم در مورد سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان هم عنوان کرد: کی‌روش مربی بزرگی است و حفظ این سرمربی می‌تواند به نفع آینده فوتبال باشد اما به نظر من یک مربی داخلی هم با 11نفر می‌توانست دفاع کند.

پیش کسوت فوتبال کشورمان بیان کرد: تیم‌های کره، استرالیا و ژاپن درست است 3 یا 4 گل خوردند اما فوتبال زیبایی را به نمایش گذاشتند، کاش ما 3 یا 4 گل می‌خوردیم اما فوتبال قشنگی را باری می‌کردیم، ما فقط تدافعی بودیم و برنامه‌ای برای حمله نداشتیم.

وی خاطرنشان کرد: بدون شک این تیم می‌تواند در جام ملت‌های آسیا از درخشش خود در جام جهانی دفاع کند.

انتهای پیام/
برچسب ها: کرمانی ، ایران ، برزیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
هانون
۱۶:۳۶ ۰۷ تير ۱۳۹۳
شروع شد
اظهار نظرهای فوق کارشناسانه
آخرین اخبار