در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح شد

ترابیان: کی روش فرد سنگ‌انداز در مذاکرات را مشخص نکرده است/حسینی: کی‌روش پنجشنبه به ایران می آید

در حالی که گفته می‌شود عباس ترابیان مسئول مذاکره‌کننده با کی روش به درخواست مستقیم این مربی توسط کفاشیان برای مذاکرات بعدی کنار گذاشته شده است اما ترابیان این موضوع را به طور کامل تکذیب کرد.

عباس ترابیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، کی‌روش یک طرف قضیه و فدراسیون فوتبال طرف دیگر است. کی روش برای خودش این صحبت‌ها را مطرح کرده و کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال هنوز واکنشی نسبت به صحبت‌های کی روش نداشته است.

ترابیان درباره گفته‌های کی‌روش نسبت به سنگ‌اندازی یک نفر در مذاکراتش با فدراسیون فوتبال گفت: کی روش هنوز اسم مرا نیاورده و مشخص نکرده منظورش چه کسی است. بر این اساس پاسخ کی روش را در این مورد نمی‌دهم.

وی در ادامه بیان کرد: کفاشیان به طور مستقیم با کی روش در ارتباط است و من هم علاقه‌ای به مذاکره با کی‌روش ندارم و دخالتی هم در این خصوص نمی‌کنم.

دبیر کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال تصریح کرد: اگر برخی از اوقات کفاشیان مشورتی بخواهد مشاوره می‌دهم اما در عمل علاقه‌ای به ارتباط برقرار کردن با کی‌روش ندارم.

وی درباره علت حضورش به عنوان مسئول مذاکره‌کننده با کی روش عنوان کرد: پایه اصلی قرارداد جدید با کی روش بر مبنای قرارداد قبلی تنظیم شده بود. به هر حال من با مفاد قرارداد قبلی آشنا بودم بر این اساس کفاشیان از من درخواست کرد که با سرمربی تیم ملی مذاکره کنم.

وی در ادامه بیان کرد: مذاکره من با کی روش در مورد قرارداد جدید با تیم ملی چهار ساعت طول کشید و ما بند بند قرارداد را بررسی کردیم. همچنین بندهایی مانند زمان و مبلغ قرارداد باید تغییر می‌کرد که ما آن تغییرات را در قرارداد جدید لحاظ کردیم.

ترابیان تصریح کرد: قرارداد سابق کی روش که چهار سال پیش امضاء شد یکسال به طول انجامید تا دو طرف به توافق نهایی با یکدیگر برسند. کی روش بند به بند قرارداد را با وکیلش چک می‌کرد و در پایان با مسئولان فدراسیون فوتبال به توافق نهایی رسید.

وی در پایان خاطرنشان کرد: کی روش بیان کرده که فلانی در موردش مدام صحبت می‌کند اما در حال حاضر این کی روش است که مدام با رسانه‌ها مصاحبه می‌کند.

حسینی سخنگوی فدراسیون فوتبال در این رابطه گفت: کی‌روش پینجشنبه به ایران می‌آید و هنوز صحبتی در خصوص مبلغ قرارداد وی نشده است.

برای خواندن صحبت‌های حسینی اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
برچسب ها: ترابیان ، کی روش ، قرارداد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار