ثبت نام رشته‌هاي با آزمون كارشناسي ناپيوسته آغاز شد

داوطلبان شركت كننده در آزمون كارشناسي ناپيوسته سال 93 سازمان سنجش و آموزش كشور مي توانند با مراجعه به سايت www.azmoon.org نسبت به انتخاب رشته خود اقدام كنند.

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي مركز آزمون، علوي فاضل معاون سنجش و پذيرش دانشگاه آزاد اسلامي  با اعلام اين خبر گفت : ثبت نام رشته هاي با آزمون كارشناسي ناپيوسته از ساعت 11:00 صبح امروز شنبه مورخ 25/5/93 آغاز شد  و تا روز شنبه مورخ 1/6/93 ادامه خواهد داشت .

 علوي فاضل در ادامه افزود: داوطلبان شركت كننده در آزمون كارشناسي ناپيوسته سال 93 سازمان سنجش و آموزش كشور مي توانند با مراجعه به سايت www.azmoon.org نسبت به انتخاب رشته خود اقدام كنند.

معاون سنجش و پذيرش دانشگاه آزاد اسلامي گفت: هر داوطلب مي تواند متناسب با كد رشته امتحاني خود در آزمون، ده رشته/ محل را انتخاب و در سايت ثبت نام نمايد.

علوي فاضل در ادامه تأكيد كرد: از ميان 3419 رشته / محل مقطع كارشناسي ناپيوسته پذيرش دانشجو تنها در 40 رشته / محل به صورت با آزمون انجام مي شود و ثبت نام در 3379 رشته / محل بدون آزمون اين مقطع از 21 مردادماه در پايگاه ثبت نام الكترونيكي به آدرس  www.azmoon.org آغاز شده است و تا اول شهريورماه ادامه خواهد داشت.

وي در ادامه توصيه كرد: با توجه به اينكه تنها در تعداد معدودي از رشته ها پذيرش به صورت با آزمون است، داوطلبان لازم است پس از مطالعه دفترچه انتخاب رشته و اطلاع از رشته محل هاي موجود نسبت به خريد كارت اعتباري انتخاب رشته اقدام نمايند.

علوي فاضل در پاسخ به اين سوال كه آيا آزمون شامل همه رشته ها مي شود، گفت: رشته هايي كه در مقطع كارشناسي ناپيوسته پذيرش آنها در برخي از محل هاي دانشگاهي به صورت با آزمون خواهد بود، شامل: اتاق عمل، ساخت پروتز دنداني، مامايي، علوم آزمايشگاهي، بهداشت عمومي، مهندسي بهداشت محيط، هوشبري، علمي كاربردي حسابداري، مهندسي تكنولوژي الكترونيك، مهندسي تكنولوژي برق-قدرت، مهندسي تكنولوژي نرم افزار كامپيوتر، علمي كاربردي معماري است.


انتهای پیام/
برچسب ها: آزمون ، کارشناسی ، ثبت نام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار