اصفهان/

تاکید بر لزوم صیانت از تولید

رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران بر لزوم صیانت از تولید تاکید کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان؛ سیدعبدالوهاب سهل آبادی در نشست کمیته انجمن ها و شعب خانه با مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان، با بیان اینکه در نشست با مسوولان تاکید ما بر صیانت از تولید است، گفت: در سال های گذشته حدود 18 میلیارد تومان به تولید در استان اصفهان اختصاص داده شده است و قرار بوده به صورت تسهیلات کم بهره در اختیار این بخش قرار بگیرد اما متاسفانه پولی به تولید نرسیده است.

وی با ذکر اینکه بخش زیادی از صنعت کشور در دست صنایع کوچک و متوسط است، ادامه داد: بسته های تصویب شده برای تولید تاکنون چقدر به دست این بخش رسیده است.

وی افزود: یکی از مشکلات ما در کشور اینست که همه چیز به جلسه و همایش ختم می شود.

وی با اشاره به وجود غرفه دائمی خانه صنعت، معدن و تجارت استان در محل نمایشگاه ها گفت: این غرفه برای این دایر شده است که مسایل صنعتگران با انجمن های مربوطه مطرح شود.

سهل آبادی با بیان اینکه تشکل هایی مانند خانه در بیشتر سکوهای تصمیم گیری حضور دارند، از اعضا و صنعتگران خواست تا به تشکل ها کمک فکری و کارشناسی برسانند.

وی خاطرنشان کرد: دولت را باید در مسایل بین المللی حمایت کرد نه اینکه به دنبال قطع رابطه با دنیا باشیم.

رییس خانه صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان با اشاره به برگزاری جشنواره نام و علامت تجاری گفت: دبیرخانه دائمی این جشنواره در خانه تشکیل شده است که با استفاده از نظرات سازمان ها و کارشناسان به فعالیت می پردازد.

در ادامه جلسه مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گفت: نامگذاری سال های اخیر با شعار های اقتصادی، اهمیت این موضوع را نشان می دهد و در مسایل اقتصادی هم صنعت جایگاه ویژه ای دارد.

محمد جعفری با بیان اینکه اصفهان به دلیل سابقه و پیشینه اش، جایگاه ویژه ای به خصوص در مباحث اقتصادی دارد، گفت: متاسفانه با وجود این قدمت، صنعت اصفهان جایگاه خاص خود را در کشور پیدا نکرده است.

وی بر لزوم هماهنگی بیشتر میان دستگاه های مختلف در استان تاکید کرد.

وی با بیان اینکه استان اصفهان در ایجاد تشکل ها در کشور پیشتاز است، گفت: شرکت شهرک ها در کنار بخش خصوصی برای حل مشکلات تلاش خواهد کرد.


انتهای پیام/ش/ن

برچسب ها: اصفهان ، اتاق ، بازرگانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.