کفاشیان: ایران باید با کشورهای طراز اول آسیا همکاری کند

رئیس فدراسیون فوتبال در نشست آکادمی ملی فوتبال ضمن ابراز خرسندی از روند برگزاری فستیوال مدارس فوتبال گفت: با ساماندهی و برگزاری این فستیوال ها می توان داشته های خود را از فوتبال پایه ارزیابی کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، علی کفاشیان در نشست شورای آکادمی ملی فوتبال اعلام کرد: پس از بازدید رئیس فدراسیون فوتبال ژاپن و هیات همراهش از آکادمی ملی فوتبال، وی گفت که در فوتبال آسیا درجا زده ایم  و باید شرایط فوتبال آسیا را ارتقا دهیم.

 همچنین وی اعلام کرد که خواستار برگزاری دوره های آموزشی مشترک  و برگزاری دیدارهای دوستانه هستند تا بتوانیم از این پس روند رو به رشدی را در فوتبال آسیا شاهد باشیم.

 کفاشیان در ادامه صحبتهای خود در این نشست گفت : رئیس فدراسیون فوتبال ژاپن قول همکاری در قسمت فوتبال بانوان را داده و اعلام کرد که در بخش بانوان فدراسیون فوتبال ژاپن بسیار فعال بوده و می توان با رایزنی و همکاری های متقابل، روند رو پیشرفتی را در فوتبال بانوان ایران شاهد بود.
 
وی در پایان گفت: باید با کشورهای طراز اول آسیا همکاری داشته باشیم تا فوتبال پایه و همچنین برنامه های آموزشی و هر موردی که به فوتبال باز می گردد را ارتقا دهیم . امیدوار هستم تا با برگزاری فستیوال های استانی و در نهایت ملی، شاهد کشف بازیکنان مستعد باشیم و تیم های ملی خود را در رده های مختلف تامین کنیم.

انتهاي پيام/
برچسب ها: فوتبال ، اکادمی ، رییس ، مدرسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار