"مک‌ کین" خواستار گسترش حملات هوایی آمریکا به مواضع داعش در سوریه شد

"جان مک‌کین" سناتور آمریکایی گفت اقدام محدود نظامی باراک اوباما رئیس‌جمهور این کشور علیه داعش در شمال عراق نشانگر فهم نادرست وی از تهدید موجود است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه نیویورک تایمز، مک‌کین خواستار آن شد که به مواضع داعش در سوریه حمله هوایی شود.

وی داعش را "ثروتمندترین و قدرتمندترین سازمان تروریستی تاریخ" خواند و گفت اقدام هوایی برای تهدید روزافزون داعش اقدامی کافی نیست.

مک‌کین گفت: "هدف اعلام شده اوباما برای حمله به داعش، حفظ جان آمریکائی‌هاست و نه متوقف‌کردن داعش یا تغییر میدان نبرد و جلوگیری از انتقال تجهیزات توسط این گروه به سوریه برای نابودکردن ارتش آزاد سوریه."

وی گفت داعش تهدیدی برای آمریکاست و نه فقط سربازان آمریکائی.

وی گفت بهتر بود کارشناسان کنترل هوایی برای شناسایی اهداف حملات هوایی به عراق ارسال می‌شدند و تجهیزات نظامی به سرعت به اربیل ارسال می‌شد.

وی همچنین خواستار گسترش حملات هوایی آمریکا به مواضع داعش در سوریه شد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
روح اله
۱۱:۳۱ ۱۹ مرداد ۱۳۹۳
حرمزاده ها یک روزگروههای تروریستی راروی کار می آورند وروزدیگری به اونا حمله می کنند.چه بداربابانی اند استعمارگران آمریکایی و صهیونیستها و وامپریالیستها واروپایی ها وچه بدنوکراندشوربختی اندطالبان وداعش وبعثیها ومنافقین وصهیونیستهای وهابی سعودی وتروریستهای نکبت باردیگری که حلقه به گوش اربابان غربی شده اند.و...
آخرین اخبار