در پی حذف تیم‌های ملی شیرجه و واترپلو به مسابقات آسیایی کره؛

سمیع‌زاده: از شنیدن خبر شوکه شده‌ایم/ نباید ناامید شویم

طبق تصمیم مسئولان کمیته ملی المپیک تیم‌های ملی شیرجه و واترپلو از حضور در بازهای آسیایی کره جنوبی حذف شدند.

محسن سمیع‌زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: امروز متوجه عدم اعزام شیرجه‌روها و واترپلوییست‌ها به بازی‌های آسیایی اینچئون کره شدیم که این خبر همه ما  را شوکه کرده است.

دبیرکل فدراسیون شنا و شیرجه و واترپلو گفت: در حال انجا رایزنی‌های لازم هستیم تا بلکه بتوانیم برای تغییر و یا تجدید نظر مسئولان روی تصمیم اتخاذ شده کاری کنیم.

وی تصریح کرد: متاسفانه ملی‌پوشان شیرجه‌ پس از پایان جلسه تمرینی صبح خود از این خبر مطلع شدند آن‌ها که تاکنون در طول 6ماه اخیر تمرینات خود را به طور مستمر و منظم دنبال می‌کردند بعد از مطلع شدن از خبر عدم اعزام به کره بسیار اندوهگین شدند.

دبیرکل فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در ادامه گفت: پتانسیل ورزش کشور ما خوب است باید سیاست‌ها را تغییر داد و مانند کشورهای توسعه یافته مثل آمریکا، چین، کره جنوبی و ... رفتار کرده ما در واترپلو شانس قرار گرفتن در جمع چهارتیم برتر مسابقات کره را داشتیم عدم حضورمان در کره بسیاری از حریفان را خوشحال می‌کند.

سمیع‌زاده در خاتمه اظهار داشت: اگر عدم اعزام تیم‌های ملی شیرجه و واترپلو به بازی‌های آسیایی قطعی شود به هیچ عنوان نباید ناامید شد و برای ثابت کردن قدرت خود، تمرینات را به طور مستمر به منظور حضور قدرتمند در مسابقات قهرمانی آسیا که سال 2016 برگزار می‌شود دنبال کرد.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: شیرجه ، واترپلو ، بازیها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار