مصرف روغن پالم ممنوع + فیلم

بعد از هشدار وزیر بهداشت مبنی بر اضافه کردن روغن مضر پالم به برخی محصولات لبنی، همه افراد و سازمان‌های مرتبط دست به دست وزارت بهداشتی‌ها دادند و اعلام کردند که حاضرند با افراد متخلف و متقلب برخورد کنند.

به گزارش گروه چند رسانه‌ای باشگاه خبرنگاران، بعد از هشدار وزیر بهداشت مبنی بر اضافه کردن روغن مضر پالم به برخی محصولات لبنی، همه افراد و سازمان‌های مرتبط دست به دست وزارت بهداشتی‌ها دادند و اعلام کردند که حاضرند با افراد متخلف و متقلب برخورد کنند.

به گفته متخصصان تغذیه روغن پالم بدترین نوع روغن است که اسید چرب اشباع شده بالایی دارد و افراد را دچار بیماری‌های قلبی و عروقی می‌کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۸ ۱۶ مرداد ۱۳۹۳
خدا لعنت کند سود جویان به هر نوعی . قاتلان اینها باید اعدام شوند که هر زهر ماری را بعنوان لبنیات و مرغ و تخم مرغ به خورد این مردم نا اطلاع میدهند
Iran (Islamic Republic of)
jafar
۲۱:۲۶ ۱۵ مرداد ۱۳۹۳
در اخبار شنیدیم که امسال دریافتی مالیات از مودیان رشد چشمگیری نسبت به سال های قبل داشته است. به نظر من سال آینده مالیات بیشتری بگیرید ولی خواهشا در راه شناسایی غذای سالم و تغذیه مناسب مردم هزینه کنید. از میوه ها و گوشت مرغمصرفی و سوسیس و کالباس و باید بگم متاسفانه 90 درصد مواد خوراکی ما دستکاری شده اند. این مواد معیوب و بعضا هورمونی بر روی روح و روان و رفتار و منش مردم اثر منفی می گذارد. بحث تغذیه خیلی بیشتر از اینها جای کار و تحقیق دارد.
آخرین اخبار