گزارشی از پشت صحنه برنامه زنده بچه‌های ایران - بچه‌های غزه

ضبط زنده اولین برنامه بچه‌های ایران - بچه‌های غزه شب گذشته در استودیوی پخش ایرانیان با حضور بزرگان عرصه هنر کشورمان انجام شد.

به گزارش خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران،‌شب گذشته وارد استودیو پخش قدیم (ایرانیان) شدم. در آنجا جمعیت انبوهی از هنرمندان و مدیران سازمان صدا و سیما را دیدم که با چه عشقی مشغول تدارک این برنامه زنده بودند. همزمان با شروع برنامه علی طلوعی مدیر شبکه جهانی جام جم به همراه یک هیئت همراه وارد استودیو ضبط برنامه ایرانیان شد. فرشاد حسن‌پور،‌ امیرعباس خلیلی و رامتین چیت‌سازان مجریان موفق برنامه بچه‌های ایران-بچه‌های غزه آماده بودند تا برنامه را شروع کنند.

پس از بازدید طلوعی مدیر شبکه جهانی جام جهانی،‌ محسن افشانی،‌ امید معنوی خواننده خوب کشورمان به همراه حسین رفیعی مجری و بازیگر وارد استودیو شدند. با آغاز برنامه،‌ امید معنوی ترانه‌ای را تقدیم مخاطبان شبکه‌های متفاوت سیما کرد و پس از آن " محسن افشانی " به عنوان اولین مهمان روی آنتن رفت و از مردم و کودکان غزه گفت و کار کثیف رژیم صهیونیستی را محکوم کرد. پس از آن طی ارتباطی زنده با شبکه یک سیما و شبکه جام جم، پوران درخشنده کارگردان سینمای ایران در استودیو زنده ایرانیان حاضر شد و با مردم سخن گفت. او از مردم و کودکان غزه گفت و معتقد بود که باید صدای آنان را به گوش جهانیان رساند. پوران درخشنده این عمل ناجوانمردانه رژیم صهیونیستی را محکوم کرد و ادامه داد که همه مردم جهان این صحنه را می‌بینند و به هیچ عنوان نمی‌توان این عمل رژیم صهیونیستی را توجیه کرد.
 
بنابر این گزارش حامد زمانی خواننده جوان کشورمان در استودیو برنامه "بچه‌های ایران - بچه‌های غزه " حاضر شد و ضمن ابراز تاسف از کشته شدن کودکان مظلوم غزه گفت: وظیفه هر هنرمندی است که در این شرایط جایگاه خودش را مشخص کند و در ادامه او ترانه‌ای را به صورت زنده تقدیم مخاطبان کرد.
 
بعد از پخش چند وله کوتاه،‌ دو مجری کودک که از کشور سوریه به ایران آمده بودند در برنامه زنده بچه‌های ایران - بچه‌های غزه حاضر شدند و به زبان عربی و فارسی عمل جنایتکارانه رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.
 
پس از آن نویسنده و شاعر فرهیخته کشورمان مصطفی رحماندوست با عشق به بچه‌ها روی صحنه رفت و درباره این عمل ناجوانمردانه رژیم غاصب صهیونیستی مطالبی را گفت و پس از آن تصاویری از کشته شدن بچه‌های غزه روی آنتن شبکه جهانی جام جم رفت. در زمان پخش این تصاویر " ترکمانی " کارگردان کشورمان به همراه خاله سارا (روستاپور) وارد استودیو شدند و پس از دقایقی مجریان این برنامه از آنها دعوت کردند تا در استودیو پخش زنده " ایرانیان " حاضر شوند. هر دوی این‌ دو هنرمند کشورمان کشته شدن کودکان غزه به دستان رژیم صهیونیستی را محکوم کردند و " ترکمان " کارگردان زن سینمای کشورمان در ادامه گفت: من خود مادرم و نمی‌توانم باور کنم که فرزندان من مورد تهاجم و تجاوز دشمنان قرار گیرند و حس کنم  که زندگی و فرزندان خود را از دست می‌دهم.
 
پس از آن خاله سارا ضمن ابراز همدردی با همه کودکان غزه،‌ مطالبی را روی یک بوم برای فرزندان غزه نوشت و به یاد آنان با کودکان ایران زمین سخن گفت.
 
مهمان بعدی برنامه " بچه‌های ایران - بچه‌های غزه " حسین رفیعی بود که او هم با کودکان غزه ابراز همدردی کرد و به دنبال آن حجت‌الاسلام و المسلمین روزیه در استودیو حاضر شد و این عمل ددمنشانه رژیم صهیونیستی را محکوم کرد. پس از آن " حامد کیازا " بازیگر نوجوان سریال هفت سنگ به همراه سعید فخاری ورزشکار نوجوانان کشورمان در استودیو پخش ایرانیان حاضر شدند و به صورت زنده با کودکان سخن گفتند.
 
در ادامه این گزارش پس از پخش تصاویری از کشته شدن کودکان غزه،‌ همه در استودیو جمع شدند و در فواصل پایانی برنامه،‌ با مهمانانی که در استودیو بودند عکسی یادگاری گرفته و مجریان برنامه صمیمانه از همه حاضران تشکر کردند.
 
در پایان هر بخش مهمانان حاضر در استودیو جملاتی را به  رسم یادبود روی بوم نوشتند و از یکدیگر خداحافظی کردند.
 
گزارش از: الهه علیزاده/
 
انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار