شهرکرد/

تببین دیدگاه و رفتار امام رضا(ع) در جشنواره رضوی

استاندار چهارمحال و بختیاری تببین دیدگاه و رفتار امام رضا(ع) در مورد حقوق انسانی را ازاولویت های موضوعی جشنواره رضوی دانست.

قاسم سلیمانی گفت: تبیین بسیار معقولانه ای است که بتوانیم نمادهای اخلاقی را در رفتار امام رضا (ع) جست و جو کنیم و در مرحله مهم تر آنها را در رفتار فردی و اجتاعی خودمان اجرا کنیم و در این صورت می توان ادعای پیرو، شیعه و ولایت مدار بودن را کرد .
استاندار با اشاره به اینکه بالندگی، پویایی، شادابی و سرزندگی، از مختصات و ثمرات امامت دینی است، خاطر نشان کرد: بیان ظرائف اخلاقی در سیره رضوی و سیره رفتاری امام رضا (ع) حقایقی است که باید با استناد به رفتار خود امام، برای همه ی گروه های سنی بیان شود .
 استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به حضور نویسندگان برتر حوزه ی ادبیات کودک و نوجوان در این جشنواره بیان داشت: بدون تردید حضور نویسندگان وشاعران برتر حوزه ی ادبیات کودک و نوجوان در جشنواره رضوی می تواند، تبعات بسیار مثبتی برای ادبیات استانمان به ارمغان آورد .
قاسم سلیمانی تصریح کرد: نیاز به آشنایی نویسندگان استان چهارمحال و بختیاری با سیره ی رضوی در تمامی حوزه های ادبی محسوس است و با گسترش حضور این نویسندگان در رقابت های ادبی زمینه آشنایی با آثار و فرهنگ رضوی فراهم خواهد شد.
وی افزود: این جشنواره ها نیز در گسترش ادبیات و فرهنگ دینی کودک و نوجوان می تواند نقش موثری ایفا کند.
سلیمانی با اشاره به اهمیت جایگاه ادبیات کودک و نوجوان رضوی در ارتقای سطح اندیشه ی کودک و نوجوان افزود:‌ با توجه به علاقه و پیگیری نویسندگان، امیدواریم استقبالی چشمگیر و قابل توجه را از سوی نویسندگان شاهد باشیم./ش/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.