صبحانه‌" شبکه‌ ملی"

برنامه صبحگاهی "شبکه یک" مردم را با صبحانه شبکه ملی همراهی می‌کند .

به گزارش خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران، از آنجا که یک برنامه‌ی صبحگاهی باید به گونه‌ای باشد که روز مخاطب را هدف دار کند، هر کدام از شبکه‌های سیما در این عرصه قدمی برداشته‌اند که البته شبکه‌ی ملی قدمتی بیشتر دارد.

این قدمت بیشتر را می‌توان با "صبح عالی بخیر" و همچنین برنامه‌ی موفق "سفرنامه‌ی صبا" با اجرای بی نقص، اقبال واحدی در گذشته مرور کرد، و هم اکنون "صبح بخیر ایران".
 
"صبح بخیر ایران" از ساعت شروعش، 6:10 بامداد تا ساعت انتهایی‌‌اش، 9 صبح دو خبر ساعت 7 و 8 را در خود می‌گنجاند. لحن مجریان این برنامه به لحن محاوره‌ی مردم نزدیک است و این برای مخاطبین نقطه قوت به حساب می‌آید. آیتم‌های متنوعی که در این برنامه می‌بینیم:

1. مستند همراه: یک روایت ساده و صمیمی از زندگی مردم که هر روزه پخش می‌شود. مخاطبین با این مستند تا به الان از (سنگ چین- عدمال) کردستان، (صنایع دستی) همدان، (شهر سوخته و شهر دره غلامان) زابل، گذشته‌اند.

2. کوچه‌ی خاطره که گزارشی به گزارشگری حامد میرزاپور با خاطره سازانی از جمله ملکه رنجبر، نادر سلیمانی، بهروز بقایی و داریوش اسدزاده داشته است.

3. بانو: مستندی در قالب گزارش‌های سارا توسلی از زندگی بانوان موفق ایران زمین. بانوان موفقی از جمله دستجردی وزیر بهداشت، مرضیه دباغ از همراهان امام خمینی (ره) در نوفل شاتو، جمشیدی، زن پرنده ایران، سجادی از گویندگان برجسته رادیویی.

4.  حرف اضافه: این آیتم به نوشته و اجرای جلال سمیعی، نگاهی طنز گونه به اخبار روز دارد.

5. شاهکارهای شخصی من: مستندی از افراد موفق ناشناخته با هدف بازگو کردن رمز موفقیتشان است.

6.   بخش ورزشی با حضور ورزشکاران در رشته‌های مختلف ورزشی.

7.  گزارش روز: گزارش مستندات اجتماعی توسط مجید خواجه نژاد و بابایی.

8. مسیر: گفتگویی با حجت الاسلام و المسلمین سید محمد حسینی در باب اخلاق و زندگی و پروفسور باهر در ارتباط با رمز‌های موفقیت.

9.    معرفی کتاب

10.  قند تلخ: آسیب شناسی اجتماعی سریال‌های طنز وار.

11.  همسفر: آیتم‌های ایرانگردی و گردشگری
 
12. سیمای ایرانی: تبلیغ تولیدات سیمای استان‌ها

13. صبح بخیر سینما: گفتگوی اکبر نبوی، با مهمان‌های برنامه در راستای مسائل سینمای ایران

انتهای پیام/

برچسب ها: شبکه ، ملی ، صبحانه ، تبلیغ ، سیمای ، ایرانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار