اشغال 100 درصد "تخت‌های بستری"/ افتتاح بخش جدید تا 20 روز آینده

محسنی با بیان اینکه از آغاز طرح تحول سلامت، اشغال تخت‌های بستری در بیمارستان اختر به 100 درصد رسیده است، گفت: طی 20 روز آینده یک بخش جدید با 32 تخت افتتاح می‌شود.

 غلامرضا محسنی رئیس بیمارستان اختر در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران ، ‌گفت: به دلیل اینکه بیمارستان اختر یک بیمارستان تک تخصصی در زمینه ارتوپدی است از زمان آغاز طرح تحول ملزم شده که کلیه تجهیزات مربوط به کلیه اعمال جراحی را در بیمارستان تهیه کنند تا بیمار برای تهیه ملزومات ارتوپدی به بیرون از بیمارستان فرستاده نشود.

وی با بیان اینکه خوشبختانه همکاری شرکت‌های تجهیزات پزشکی بسیار خوب بوده و تجهیزات را با قیمت واقعی به بیمارستان می‌فروشند، افزود: اگر بیمار نیاز به عمل جراحی فوری داشته باشد، بدون نوبت تحت عمل جراحی قرار می‌گیرد اما اگر عمل جراحی او اورژانسی نباشد در این نوبت قرار می‌گیرد تا برای عمل جراحی به او اطلاع داده شود.

وی اظهار کرد: البته باید توجه داشت که تقبل هزینه برخی از تجهیزات مثل پروتز زانو بر اساس آمار عمل‌های انجام شده سال در اختیار ما قرار گرفته است که در صورت انجام عمل جراحی اورژانسی این عمل‌ها هم تحت پوشش طرح تحول قرار می‌گیرد.

محسنی در ادامه با اشاره به اینکه از زمان شروع طرح میزان اشتغال تخت‌های این بیمارستان به 100 درصد رسیده است، عنوان کرد: میزان مراجعه به بیمارستان بسیار افزایش پیدا کرده و ما با کمبود تخت مواجه هستیم که در همین راستا طی 20 روز آینده یک بخش جدید با دارا بودن 32 تخت در بیمارستان افتتاح می‌شود تا بخشی از نیاز بیماران را پاسخگو باشیم.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار