نماینده مجلس شورای اسلامی:

شبکه سه عملکرد موفقی در ماه رمضان داشت

رحیم زارع نماینده مردم شریف آباد، خرم بید در مجلس شورای اسلامی درباره عملکرد برنامه های معارفی، اجتماعی و ورزشی شبکه سه سیما اظهار نظر کرد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران؛ "رحیم زارع" نماینده مردم شریف آباد، خرم بید در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این که برنامه هایی مثل "ماه عسل" چقدر می تواند در راه شناخت مسائل و معضلات اجتماعی به مجلس شورای اسلامی کمک کند، گفت:  برنامه ماه عسل در ابتدا انسان را یاد خدا می اندازد و این که ما از خدا غافل بودیم و فقط به فکر کارهای دنیایی هستیم، باید به فکر آخرت و کارهای معنوی هم باشیم. بخصوص با دیدن این برنامه و مهمانان ویژه ای که دارد، این یادآوری بهتر صورت می گیرد. برنامه ماه عسل برنامه ای بسیار عالی است که از شبکه سه سیما ساخته شده و می تواند به نمایندگان در راه شناخت معضلات جامعه و تلاش برای برطرف کردن آنها کمک کند .

این نماینده همچنین نظر خود را درباره برنامه های معارفی این شبکه این طور ابراز کرد:  برنامه های معارفی تمامی شبکه ها به ویژه شبکه سه در ماه مبارک رمضان بسیار عالی و موفق عمل کرده اند.

سخنگوی کمسیون اقتصادی همچنین درباره پوشش جام جهانی فوتبال در برنامه "2014" و همین طور پخش مسابقات لیگ جهانی والیبال بیان داشت: به نظر من شبکه سه عملکرد بسیار خوبی در این زمینه داشته و در پوشش جام جهانی، لیگ جهانی والیبال و لیگ برتر فوتبال سال گذشته نمره خوبی را گرفته است. با توجه به این که این شبکه سه شبکه ای پرمخاطب است و اکثر مخاطبان آن هم جوانان هستند، توانسته نظر مخاطبان را به خود جلب کند. به طوری که من هر زمان که تلویزیون را روشن می کنم ابتدا به سراغ برنامه‌های شبکه سه می‌روم.

شبکه سه سیما در ماه مبارک رمضان و همزمان با برگزاری جام جهانی 2014 برزیل و لیگ جهانی والیبال پوشش کاملی از مسابقات ارائه کرد و همچنین مجموعه تلویزیونی "هفت سنگ" و ویژه برنامه افطار "ماه عسل"، سحرگاهی "نجوای سحر"، سخنرانی آیت الله مکارم شیرازی و... را به پخش رساند.


انتهای پیام/ اس
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار