پیرموذن در تذکر آیین‌نامه‌ای:

کمیسیون فرهنگی حق مطهری را برای عضویت در هیئت نظارت بر مطبوعات حیف کرده است

نماینده مردم اردبیل با اشاره به ماده 218 آیین نامه داخلی گفت: کمیسیون‌های تخصصی مجلس، کمیسیون ذیربط موظف است که حداقل به تعداد دو برابر مورد نیاز از نمایندگان داوطلب واجد شرایط به مجلس معرفی کند تا مجلس نسبت به انتخاب تعداد مورد نیاز اقدام کند اما کمیسیون فرهنگی حق مسلم مطهری را حیف کرده است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، کمال الدین پیرموذن نماینده مردم اردبیل در مجلس در تذکر آیین نامه‌ای اظهار داشت: امیدوارم با حضور گسترده مردم ایران اسلامی در راهپیمایی روز قدس دیوان استکبار جهانی و ددان خون آشام صهیونیستی را محکوم و به یاری هابیلیان زمان بشتابیم.
 
وی افزود: پیامبر اسلام(ص) می‌فرمایند یک ساعت عدالت بر یک سال عبادت برتری دارد.  
 
عضو کمیسیون صنایع و معادن در تذکری با اشاره به ماده 218 آیین نامه داخلی مجلس اظهار داشت: در ماده 218 آیین نامه داخلی در بند 1 آن آمده که برای انتخاب ناظران، کمیسیون‌های تخصصی مجلس، کمیسیون ذیربط موظف است که حداقل به تعداد دو برابر مورد نیاز از نمایندگان داوطلب واجد شرایط به مجلس معرفی کند تا مجلس نسبت به انتخاب تعداد مورد نیاز اقدام کند اما حق مسلم آقای مطهری نماینده تهران را کمیسیون فرهنگی در این موضوع حیف کرده است. مسئله چیست؟
 
پیرموذن افزود: کمیسیون فرهنگی می‌توانست 3 نفر را معرفی کند، چرا که کلمه حداقل در بند یک ماده 218 آمده است در حالی که اختلاف سلیقه‌ها مانع از این اقدام شده است.
 
علی لاریجانی رئیس مجلس در پاسخ به این نماینده گفت: کمیسیون موظف است حداقل دو برابر تعداد مورد نیاز معرفی کند بنابراین کمیسیون فرهنگی تخلفی نکرده است.
 
انتهای پیام/ 

برچسب ها: مطهری ، کمیسیون ، صنایع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار