مروری بر مهمترين اخبار "اقتصادی سه شبنه

مهم ترین عناوین خبری گروه "اقتصادی " که در روز سه شنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: عبور پرواز "آمستردام- كوالالامپور" از فضای ايران ، دماسنج شاخص 635 واحد بالا رفت + جدول ، ابلاغ تکالیف "شبکه بانکی" در قانون بودجه و... است

مهمترین عناوین خبری گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

واگذاری سرخابی‌ها متوقف نشده است/ قیمت‌گذاری یک ماه پس از ارائه صورت‌های مالی حسابرسی‌ شده

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/4/31/2451884_209.jpg

 معاون سازمان خصوصی‌سازی گفت: واگذاری سرخابی‌ها متوقف نشده است و به محض ارائه صورت‌های مالی حسابرسی شده، قیمت‌گذاری این دو باشگاه ظرف یک ماه انجام می‌شود ضمن آنکه کارشناسان رسمی دادگستری مشغول ارزیابی دارایی و اموال و ارزش‌گذاری برند این دو باشگاه هستند.

"سکه امامی" 950 هزار تومان / "دلار" 3136 تومان / "طلا 18 عیار" 97 هزار تومان

 امروز بازار سکه با اثر پذیری از روند افت طلای جهانی و کاهش نسبی دلار داخل ارزش فلزات طلایی را تقلیل داد.

عبور پرواز "آمستردام- كوالالامپور" از فضای ايران
معاون عمليات هوانوردی شركت فرودگاه‌ها گفت: شركت هواپيمایی مالزی پرواز آمستردام به مقصد كوالالامپور را از فضای ايران عبور می‌دهد.

نرخ 35 "ارز رسمی" افزایش یافت
بانک مرکزی امروز، سه شنبه 31 تیر در حالی نرخ 39 ارز رسمی را اعلام کرد که نرخ 35 ارز افزایش و 2 ارز کاهش و 2 ارز ثابت ماند.

دماسنج شاخص 635 واحد بالا رفت + جدول


https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/4/31/2452551_414.jpg

31 تیرماه، در پایان معاملات تالار شیشه‌ای تعداد 410 هزار و 762 سهم اوراق بهادار به ارزش 1 میلیون و 287 هزار و 273 ریال در 45 هزار و 307 نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

ضوابط بهره مندی شرکت ها از سقف معافیت مالیاتی، تسهیل شد
با تصویب شورای عالی بورس، مقرر شد در مواردی که نماد شرکت های پذیرفته شده در بازار سرمایه، به دلیل ابهامات اساسی خارج از حیطه اختیار شرکت متوقف می شود، ضریب شناوری شرکت صرفا براساس روزهای معاملاتی نماد شرکت محاسبه شود. با این مصوبه، تعداد بیشتری از شرکت های پذیرفته شده در بازار سرمایه، مشمول بهره مندی از سقف معافیت مالیاتی خواهند شد.

ابلاغ تکالیف "شبکه بانکی" در قانون بودجه
 بانک مرکزی در خصوص "قانون بودجه سال 1393 کل کشور"، اقدمات مرتبط با وظايف شبکه بانکی را جهت اطلاع مديران عامل کليه بانک‌های دولتی، شرکت دولتی پست بانک، بانک‌های غيردولتی و مؤسسات اعتباری غيربانکی ارسال کرد.

معامله 3500 میلیارد ریال انواع کالا در تالار معاملات

روز گذشته، بورس کالای ایران شاهد معامله حدود 163 هزار تن انواع کالا به ارزش بیش از 3500 میلیارد ریال بود.

تولید "پسته" امسال به 220 هزار تن می‌رسد
فیضی گفت: طبق برآوردها و پیش‌بینی‌هایی که انجمن پسته ایران در خصوص تولید این محصول انجام داده است، امسال تولید این محصول به 220 هزار تن می‌رسد که 130 هزار تن آن در استان کرمان و 90 هزار تن این محصول در سایر استان‌های کشور برداشت خواهد شد.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار