بازار مسکن در هفته ای که گذشت:

اصلاح اساسنامه سازمان مجری ساختمانها و تاسیسات دولتی /عرضه "مصالح ساختمانی" فقط با داشتن شناسنامه فنی

اصلاح اساسنامه سازمان مجری ساختمانها و تاسیسات دولتی و عمومی توسط هیئت وزیران و امکان پذیر بودن عرضه مصالح ساختمانی تنها با شناسنامه فنی وملکی از جمله مهم ترین عنوانین خبری این هفته به شمار می رود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران بازار مسکن این رزوها به بر خلاف هفته های گذشته روزهای آرامی راسپری کرد.

رئیس انجمن انبوه‌سازان مسکن استان خوزستان:

ساعی فر گفت: جلوگیری از بکارگیری مصالح بی‌کیفیت در صنعت ساختمان نیازمند این است که مصالحی که در بازار عرضه می‌شوند دارای شناسنامه فنی و گواهینامه استاندارد باشند.

نائب رئیس دوم کمیسیون عمران مجلس:

مقیمی گفت: باید با اعتماد به پیمانکاران ظرفیت‌های ملی کشور را توسعه دهیم و نقدینگی موجود در جامعه را به سمت و سوی تولید مسکن و انبوه‌سازی هدایت کنیم.

رئیس انجمن صنفی پیمانکاران گفت:

پرداخت مطالبات پیمانکاران، توجه به شفاف‌سازی در رتبه‌بندی افزایش بودجه عمرانی و ایجاد شرایط عمومی و قانونمند در راستای حمایت از انجمن پیمانکاری را می‌توان از جمله شاخصه‌های اصلی حل مشکلات دانست.

یک کارشناس مسکن در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

بیکاری و از بین رفتن اشتغال در بخش کشاورزی، مهاجرت به شهرها و حاشیه‌نشینی در راستای تخریب جنگل‌ها و مراتع از جمله پیامدهای زمین‌خواری است که باید از آن جلوگیری کرد.

طی صدور حکمی؛

حسام عقبائی طی حکمی نماینده تام الاختیار رئیس اتاق اصناف ایران در کمیسیون تخصصی املاک ایران شد

با ابلاغ معاون اول رئيس جمهور

اصلاح مواد 12 و 16 اساسنامه سازمان مجري ساختمانها و تاسيسات دولتي و عمومي با پيشنهاد وزارت راه و شهرسازي و پيگيري هاي معاونت امور دولت و مسئول هماهنگي امور استان ها به تصويب هيأت وزيران رسيد.

فیروزی تاکید کرد:

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی می گوید:ضروریست افرادی که در عرصه ساخت و ساز فعالیت و خدمات‌رسانی می‌کنند آموزش و مهارت‌های لازم را در این حوزه کسب کنند.

معاون فنی کلینیک بتن ایران تاکید کرد:

مهتدی گفت: بتن‌های الیافی بخاطر مقاومت‌های دینامیکی و ضربه‌ای که دارند از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه است و به خاطر سریع‌الاجرا بودن سازگاری بسیاری مناسبی با محیط دارند

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار