راديو رژيم صهيونيستی يکی از فرماندهان شاخه نظامی حماس را " وزير دفاع غزه " ناميد

رادیو رژیم صهیونیستی یکی از مهم ترین برنامه های خود را به محمد الضیف از فرماندهان شاخه نظامی جنبش حماس اختصاص داد و وی را " وزیر دفاع غزه " نامید .

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازپایگاه اینترنتی خبری فلسطین الان؛  محمد ضیف رئیس شورای نظامی وابسته به جنبش حماس است که بر شاخه نظامی حماس یعنی گردانهای شهید عز الدین قسام نظارت می کند.
رادیو اسرائیل در برنامه " نوار امن " ادعا کرد ضیف شخصا با تصمیم به حملات موشکی به تل آویو و مناطق تابعه حیفا موافقت کرده است.
رادیو اسرائیل افزود موشکباران تل آویو رؤیایی است که محمد ضیف از پیش از وقوع انتفاضه دوم فلسطینیان در سر می پرورانید و این مطلب از بازجویی از یکی از معاونان ضیف به دست آمده است.
رادیو اسرائیل افزود محمد ضیف مسئول کشته شدن دهها اسرائیلی در حملات انتحاری (‌شهادت طلبانه) است که فرستاده وی به کرانه باختری یعنی حسن سلامه این حملات را ترتیب می داد تا انتقام خون مهندس یحیی عیاش را بگیرد.
رادیو اسرائیل افزود ضیف شخصیت پرجذبه و ویژگی های فرماندهی و توانایی های زیادی برای استتار دارد.
به گفته رادیو اسرائیل ، ضیف فرد تحت تعقیب درجه یک اسرائیل از زمان انتفاضه اول است و بارها از ترور نجات یافته و توانسته است سازمان نظامی حماس را در دشواترین شرایط یعنی پس از ورود تشکیلات خودگردان فلسطینی به نوار غزه به ساحل نجات برساند.
رادیو اسرائیل اعلام کرد ضیف که پس از ترور صلاح شحاده بنیانگذار گردانهای قسام وزیر دفاع حماس شد توانست خط تولید موشکهای اولیه قسام را بنا کند.
این موشکها از ابتدای انتفاضه دوم به شهرکهای اسرائیلی اصابت کرد سپس دستور داد برد این موشکها افزایش یابد و هموار تأکید می کرد می خواهند تل آویو را هدف قرار دهند.
رادیو اسرائیل در پایان افزود ضیف پس از هدف قرار گرفتن حیفا اکنون به دنبال آن است که برد موشکها را بیشتر و بیشتر کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار