مدیر کل آموزش‌های آزاد و خاص خبر داد:

جلوگیری از فعالیت غیرمجاز "آموزش‌های کوتاه مدت"/ پیشگیری از صدور گواهینامه غیرمجاز

با بهره‌برداری از سامانه آموزش‌های کوتاه مدت مهارتی از فعالیت‌های غیرمجاز آموزش‌های کوتاه مدت جلوگیری می‌شود.

علی معصومیان مدیرکل آموزش‌های آزاد و آموزش‌های خاص در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت: سامانه آموزش‌های کوتاه مدت مهارتی ظرف یکی دو هفته آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: با توجه به اینکه امروزه شاهد هستیم که بسیاری از مراکزی که آموزش‌های کوتاه مدت مهارتی را ارائه می‌دهند به صورت غیرمجاز اقدام به فعالیت کرده‌اند و به همین دلیل امکان تشخیص مراکز مجاز از غیرمجاز از سوی دانش پذیران مقدور نیست سامانه آموزش‌های کوتاه مدت مهارتی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

معصومیان تصریح کرد: با بهره‌برداری از این سامانه از صدور گواهینامه غیر مجاز ممانعت به عمل می‌آید و همچنین از فعالیت‌های غیرمجاز آموزش‌های کوتاه مدت مهارتی جلوگیری می‌شود.

وی در خصوص اطلاعات این سامانه اظهار داشت: دانش‌پذیران می‌توانند با مراجعه به این سامانه مشخص کنند که در ابتدا چنین آموزش‌های کوتاه مدت مهارتی ثبت شده است یا نه، همچنین تمام فعالیت‌های آموزشی از جمله پرداخت شهریه و سوابق آموزشی نیز در این سامانه ثبت می‌شود.

معصومیان تصریح کرد: با توجه به اینکه هم‌اکنون بیش از 2هزارعنوان آموزش‌های کوتاه مدت مهارتی درکشور مشغول فعالیت هستند راه‌اندازی این سامانه کمک شایانی به امر آموزش‌‌های کوتاه مدت مهارتی دارد.

انتهای‌پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار