صدور مجوز فعالیت مراکز آزاد فنی و حرفه ای ظرف 45 روز

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران از آماده شدن مجوز فعالیت مراکز آموزش فنی و حرفه ای آزاد ظرف مدت 45 روز خبر داد.

ر گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: سازمان فنی و حرفه ای متولی آموزش های کوتاه مدت، کاربردی و حرفه ای بر اساس استانداردهای بین المللی است که در این راستا ادارات کل فنی و حرفه ای استان ها متولی دادن مجوز برای تاسیس آموزشگاه های فنی و حرفه ای آزاد در سطح کشور هستند.

وی افزود: در حال حاضر 17 هزار آموزشگاه فنی و حرفه ای در سطح کشور با مجوز رسمی از سازمان آموزش فنی و حرفه ای در کشور فعال است.

خانپور در ادامه در خصوص نحوه گرفتن مجوز از سوی افراد نیز تصریح کرد: افراد می توانند با مراجعه به ادارات کل فنی و حرفه ای و معرفی مکان مناسب همراه با تجهیزات و امکانات مورد نیاز که بر اساس استانداردهای بین المللی تهیه شده به همراه معرفی کادر آموزشی با تجربه نسبت به اخذ مجوز به منظور فعالیت اقدام کنند.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران خاطر نشان کرد: با توجه به این که اخذ مجوز فعالیت آموزشگاه باید مراحل قانونی خود را طی کند و به منظور این که افراد نسبت به این امر دلسرد نشده و به فعالیت خود ادامه دهند طبق برنامه ریزی های صورت گرفته و با انجام اقدامات اولیه ظرف 45 روز مجوز مذکور صادر و افراد می توانند نسبت به آموزش افراد اقدام کنند./ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
کرج
۲۳:۴۷ ۲۱ تير ۱۳۹۶
چقدر خوب
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۹:۵۴ ۰۷ بهمن ۱۳۹۵
با سلام من درخواستم رو برج پنج دادم هنوز تو مرحله بررسی اسم هستم بعد از 6ماه کلی هزینه کردم الان هم پشیمونم.این اشتباه رو نکنید
آخرین اخبار