فریاد شیران:

وابستگی به تک ستاره‌ها باعث شکست برزیل شد

کارشناس فوتبال گفت: هر تیمی که به تک ستاره‌ها اهمیت دهد و به آنها دلخوش کند چنین شکستی را متحمل می‌شود.

نادر فریادشیران کارشناس فوتبال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار کرد: فوتبال برزیل افتخارات زیادی داشته که نمی‌توان منکر آن شد ولی تیم برزیل به تک ستاره‌ها وابسته است و این باعث از دست دادن شرایط مسابقه می‌شود و چنین بلایی سرش می‌آید وقتی روی تک ستاره‌ها سرمایه‌گذاری کنیم چنین نتیجه‌ای حاصل می‌شود مثلا در بارسلونا ستاره‌های زیادی وجود دارد اگر برای یکی از ستاره‌ها مشکل جسمی پیش آید جایگزین خوب وجود دارد.

وی در ادامه افزود: برای اینکه برزیل به نیمار وابسته بود و نیمار مصدوم شود متحمل چنین شکستی شد. آلمان با شایستگی توانست دروازه برزیل را باز کند اگر از موقعیت‌ها بهتر استفاده می‌کرد بیشتر گل می‌زد فکر نمی‌کردم آلمان به برد برسد.

وی همچنین تصریح کرد: وقتی سازمان فوتبال آلمان را ببینیم متوجه می‌شویم همه کارهای فدراسیون و انتخاب بازیکنان با نظم و برنامه هست و اکثراً جوان هستند البته برزیل آنقدر قدرت داشته که چند دوره قهرمان شود ولی گزینش بازیکنان خاص باعث چنین شکستی می‌شود بعضی از مربی‌ها و حتی بازیکن رفتار خاصی از خود بروز می‌دهد کنار می‌گذارد عدم حضور کاپیتان برزیل و نیمار که کمر برزیل بود باعث این شکست شد.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: وابستگی ، ستاره ، برزیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار