کسائیان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

پرونده خبرگزاری "ایسنا" مختومه شد

سخنگوی هیات منصفه مطبوعات استان تهران از مختومه شدن پرونده سایت‌ خبرگزاری ایسنا و اعلام موافقت دادگاه از ترک محاکمه سایت رجانیوز خبر داد.

"علی اکبر کسائیان " در گفتگو با خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران،‌ در تشریح جلسه دادگاه مطبوعات امروز یکشنبه(15تیرماه) اظهارداشت: جلسه این هفته به ریاست قاضی "محمدی کشکولی" در شعبه 79 دادگاه برگزار شد.

وی با اشاره به جلسه رسیدگی به پرونده‌ خبرگزاری‌های ایسنا، تصریح کرد: پرونده خبرگزاری ایسنا که به دلیل افترا و نشر اکاذیب به مدیرعامل سابق ایسنا متهم شده بود با شکایت شهرداری تهران در ابتدای جلسه دادگاه مختومه شد.

کسائیان در ارتباط با پرونده خبرگزاری ایرنا تصریح کرد: پرونده امیدی شهرکی مدیرعامل سابق ایرنا  به اتهامات نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی و نشر مطالب خلاف واقع تشکیل شده بود که در ابتدای جلسه ریاست دادگاه بیان کرد به دلیل این که مشخص نیست احضاریه دادگاه به اطلاع متهم رسیده یا خیر، جلسه دیگری برای رسیدگی به این پرونده برگزار خواهد شد که هیات منصفه با این پیشنهاد موافقت کرد. 

سخنگوی هیات منصفه مطبوعات در پایان در ارتباط با پرونده مدیر سابق سایت خبری تحلیلی رجا نیوز خاطرنشان کرد: وکیل شاکی  سایت رجانیوز کتبا اعلام ترک محاکمه را از سوی شاکی به اطلاع دادگاه رساند و سپس دادگاه پرونده را بایگانی کرد تا در آینده مطابق قانون با آن رفتار شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار