جولایی در بیست و ششمین مراسم گلریزان تاکید کرد

ضرورت تامین اعتبار 435 میلیارد تومانی برای آزادی 7500 زندانی جرائم غیرعمد

مدیرعامل ستاد دیه کشور گفت: 7500 زندانی جرائم غیرعمد در کشور داریم که برای آزادی این تعداد از زندانیان نیاز به 435 میلیارد تومان اعتبار مالی است.

به گزارش خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، "سیداسدالله جولایی" شب گذشته(14تیرماه) در حاشیه مراسم بیست و ششمین جشن گلریزان کمک به زندانیان جرائم غیر عمد اظهارداشت: جشن‌های گلریزان برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد و غیرکلاهبرداری از سال 1369 که شهید لاجوردی رئیس وقت سازمان زندان‌ها بودند، برگزار می‌شود.

وی افزود: امسال در ماه مبارک رمضان در سراسر کشور 184 جشن گلریزان خواهیم داشت که اولین جشن گلریزان در هفته گذشته در استان البرز برگزار شد و در روز 18 تیرماه نیز جشن گلریزان دیگری به صورت عام در کرج برگزار خواهیم کرد.

جولایی گفت: 7500 زندانی جرائم غیرعمد در کشور داریم که برای آزادی این تعداد از زندانیان نیاز به 435 میلیارد تومان اعتبار مالی است.

وی با یادآوری اینکه سال گذشته 7 هزار و 735 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد و غیرکلاهبرداری در کشور آزاد شدند، گفت: برای این تعداد از زندانیان در سال گذشته نیازمند 834 میلیارد تومان بودیم که با کمک‌های مددکاران زندان و گروه تحقیق توانستیم 534 میلیارد تومان را گذشت بگیریم و با 300 میلیارد تومان این تعداد از زندانیان آزاد شوند، در واقع یکی از بزرگترین خیرین کشورمان "طلبکاران" بودند.

مدیرعامل ستاد دیه کشور خاطرنشان کرد:‌ طی طول این 26 سال بیش از 80 هزار نفر از کسانی که جای آنها در زندان نبود و به دلیل بدهکاری و گرفتاری وارد زندان شده بودند، با کمک مسئولین و خیرین از زندان‌ها آزاد شده‌اند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار