راه چمنی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

برگزاری کنگره حزب وحدت و همکاری ملی در پاییز/ روزنامه "همکاری ملی" در آینده‌ای‌ نزدیک منتشر می‌شود

دبیرکل حزب وحدت و همکاری ملی گفت: اواخر مهر ماه یا اوایل آبان، حزب اقدام به برگزاری کنگره‌ای به منظور همکاری‌های بیشتر با دفاتر استانی برای حضور در انتخابات دهم مجلس می‌کند.

"محمدرضا راه‌چمنی"در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره آخرین فعالیت‌ها و توسعه دفاتر استانی حزب متبوعش اظهار داشت: انجام اقدامات لازم برای توسعه دفاتر استانی و سازماندهی دوران تشکیلاتی از برنامه‌های مورد نظر حزب است.

وی بیان داشت: انجام بسیاری از فعالیت‌های حزبی و سیاسی نیازمند داشتن رسانه‌ای مستقل است، به همین منظور پس از اقدام برای راه‌اندازی روزنامه‌ تحت عنوان" همکاری ملی" و کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و هیات نظارت در آینده‌ای نزدیک اقدام به انتشار می‌کنیم.

راه‌چمنی هدف از انتشار روزنامه "همکاری ملی" را اینگونه عنوان و گفت: با انتشار روزنامه به عنوان سخنگوی حزب وحدت و همکاری ملی درصدد کمک و همیاری با دولت یازدهم در پیشبرد امور و برنامه‌های حزبی خود هستیم.

دبیرکل حزب وحدت و همکاری ملی تصریح کرد: پس از تحقق و تامین منابع مالی و امکانات روزنامه "همکاری ملی" در آینده‌ای نزدیک منتشر خواهد شد.

راه‌چمنی به فعالیت کمیته‌های انتخاباتی حزب متبوعش اشاره و خاطرنشان کرد: با راه‌اندازی کمیته‌های انتخاباتی در دفاتر استانی حزب به دنبال شناسایی افراد با صلاحیت برای حضور در انتخابات مجلس و ارائه لیست مشترک با اصلاح‌طلبان هستیم.

دبیرکل حزب وحدت و همکاری ملی به برگزاری کنگره حزب متبوعش اشاره کرد و بیان داشت: اواخر مهر ماه یا اوایل آبان، حزب اقدام به برگزاری کنگره‌ای به منظور همکاری‌های بیشتر با دفاتر استانی برای حضور در انتخابات دهم مجلس می‌کند.

وی گفت: اکنون در حال رایزنی‌ با شخصیت‌های سیاسی اصلاح‌طلب با هدف ایجاد و تقویت وحدت و انسجام جریان اصلاح‌طلبی هستیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار