راه‌چمنی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

تاسیس جریان اعتدال‌گرایی در سال گذشته به فراموشی سپرده شد

دبیرکل حزب وحدت و همکاری ملی گفت: تاسیس جریان اعتدال‌گرا به منظور تقویت دولت یازدهم و ماندگاری این جریان سیاسی از جمله اهدافی بود که متاسفانه علاوه بر منتفی نشدن آن به طور کامل نتوانستیم آن را در کنار دو جریان اصیل کشور یعنی اصولگرا و اصلاح‌طلب در جامعه نهادینه کنیم.

"محمدرضا راه‌چمنی" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره فعالیت‌های مهم و تاثیرگذار حزب وحدت و همکاری ملی در سال گذشته اظهار داشت: اعضای فعال حزب وحدت و همکاری ملی در سال گذشته توانستند با برنامه‌ریزی‌های مشخص سهم بسیار بسزایی را در انتخابات ریاست‌جمهوری و شورای شهر و روستای سراسر کشور از خود ایفا کنند.

وی افزود: تلاش برای رفع اختلافات جزئی میان گروه‌های مختلف اصلاح‌طلب و برقراری وحدت میان اصلاح‌طلبان از جمله تلاش‌هایی بود که از سوی حزب وحدت و همکاری ملی طی یک سال اخیر صورت گرفت.

این فعال سیاسی ادامه داد: فعال‌سازی تشکیلات حزبی، کمیته‌های تخصصی، ساماندهی شاخه‌های تخصصی حزب و گسترش شعبات شهرستان‌ها و استان‌ها از دیگر فعالیت‌های حزب وحدت و همکاری ملی در سال 92 بود.

راه‌چمنی به تلاش‌های محقق نشده از سوی حزب وحدت و همکاری ملی در سال 92 اشاره و تصریح کرد: تاسیس و سازماندهی جریان سومی به نام اعتدال‌گرا از تلاش‌هایی بود که متاسفانه به دلیل مشغله‌ کاری اعضای حزب اعتدال و توسعه و برخی دیگر از فعالان اصلاح‌طلبی که مشی اعتدالگرایانه داشتند به فراموشی سپرده شد.

دبیرکل حزب وحدت و همکاری ملی با بیان اینکه تشکیل جریان سیاسی اعتدال‌گرا هنوز منتفی نشده است، تصریح کرد: تاسیس جریان اعتدال‌گرا به منظور تقویت دولت یازدهم و ماندگاری این جریان سیاسی از جمله اهدافی بود که متاسفانه به طور کامل نتوانستیم آن را در کنار دو جریان اصیل کشور یعنی اصولگرا و اصلاح‌طلب در جامعه نهادینه کنیم.

راه‌چمنی با بیان اینکه جریان اعتدال‌گرا در کشور در حال حاضر وجود دارد اما فاقد سازماندهی مشخص است، گفت: برای تحقق و عملیاتی شدن جریان سیاسی اعتدال‌گرا در کشور نیازمند مشارکت و همکاری تعداد قابل توجهی از احزاب و گروه‌های سیاسی با مشی اعتدال هستیم تا بتوانیم آن را به عنوان یک جریان در کشور نهادینه کنیم.

وی خاطرنشان کرد: حزب وحدت و همکاری ملی به عنوان یکی از مدافعان شکل‌گیری جریان اعتدال‌گرا به فعالیت‌های خود در این جهت ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار