کفاشیان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

از عملکرد تیم ملی راضی‌ام/ کی‌روش در صورت پذیرفتن شرایط می‌ماند / برای آینده شرایط خاصی داریم

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: بدون شک فردا در جلسه‌ای که با کی‌روش برگزار می‌کنیم، شرایط خاص خود را داریم و در صورت تفاهم بین طرفین وی سرمربی باقی می‌ماند.

علی کفاشیان در خصوص عملکرد تیم فوتبال کشورمان به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: بدون شک تیم ملی فوتبال کشورمان در حد توان خود تلاش خود را انجام داد و از عملکرد تیم ملی در جام جهانی راضی هستیم. تیم ملی با صعود به جام جهانی به فوتبال ملی ما اعتبار بخشید و در جام جهانی هم به بهترین شیوه بازی‌های خود را به نمایش گذاشت.

کفاشیان در خصوص اینکه آیا کی‌روش در تیم ملی می‌ماند یا خیر؟ تصریح کرد: بدون شک از عملکرد کی‌روش راضی هستیم و در هر صورت قرار است وی در تیم بماند ولی کی‌روش خواهان افزایش دستمزد شده است که طی جلسه‌ای که فردا با او داریم او هم شرایط خود را مطرح می‌کند.  فدراسیون شرایط ماندن کی روش را اعلام می‌کند و در صورت تفاهم بین طرفین برای تمدید قرارداد وی اقدام می‌کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد عملکرد کی‌روش افزود: از وی راضی هستیم زیرا با بردن تیم ملی به جام جهانی و ارائه بازی‌های خوب موجب رضایتمندی علاقندان به فوتبال شده است. امیدواریم طی جلسه‌ای که فردا برگزار می‌کنیم به تفاهم کامل برسیم. ما برای آینده شرایط خاصی داریم.

کفاشیان در پاسخ به این سوال که بودجه فدراسیون فوتبال برای تمدید قرارداد با کی روش چقدر است؟ افزود: البته باید گفت که بودجه سالیانه فدراسیون تعیین نشده است. امیدوارم وزارت ورزش برای تمدید قرارداد کی روش هم شده به فدراسیون فوتبال کمک کند زیرا ماندن کی‌روش مستلزم کمک این وزارتخانه است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۰ ۰۹ تير ۱۳۹۳
کجای فوتبال زیبابود اگر قید این فوتبال را بزنید وبودجه آن را در زمینه کمک به نخبگان هزینه کنید دیگر آمریکا وامثال او برای ما خط نشان نمی کشند
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۰۹:۵۸ ۰۹ تير ۱۳۹۳
متاسفانه این طور باب شده که مسئولین میگن عملکردمان خوب بوده نه اقا این ملت هستند که باید خوب وبد بودن را به شماها گوشزد کنند بنظرم ایران به هیچ عنوان فوتبالیست نخواهد داشت با این مدیران حیف ومیل کن بیت المال وبیسواد باید هزینه فوتبال خرج ورزش عمومی برای سلامتی هردم ایران خرج بشود که بچه های ما حتی باشگاه بدنسازی برای ایام تابستان را نداریم (لطفا این ایمیل را نشان دهید )
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۶ ۰۸ تير ۱۳۹۳
اقای کفاشیان قیافت نشون میده از دست مسی خیلی ناراحتی که باهات عکس ننداخته و ازت ساده رد شده
France
nima
۰۱:۵۲ ۰۸ تير ۱۳۹۳
کجاش راضی کننده بود .11 نفر ریختیم دفاع . شانس اوردیم ارژانتین زیادی گل نزد. کجای این فوتبال زیبا بود . خدایش شما زیبای این فوتبال برام بگید . با 11 نفر دفاع کردن .چرا بازی بوسنی نتوستن بازی کنن. و سرمربی بوسنی به فوتبالشان توهین کرد .
Iran (Islamic Republic of)
هواداری
۰۱:۱۴ ۰۸ تير ۱۳۹۳
مگر قرار نشد که مردم مبلغ را بپردازند پس این حرف ها دیگر برای چیست؟ بس کنید آقا با مردم شفاف باشید برادر همیشه خندان من .شعور یک ملّت فهیم و فهمیده را به تمسخر گرفتن از دید ملّت گناهیست نابخشوده .چرا دارید عوام فریبی می کنید.چرا فکر می کنید با گوسفند طرف هستید جناب کفاشیان .اگر شما و اقای خادم با حضور ایشان موافق نیستید دلیل ندارد بهانه بنی اسرائیلی بیاورید .شما دقیقا" دست روی نقاط ضعف سرمربی حرفه ای گذاشتید .آری از قبل گفته اند بزرگی خرج دارد پس کی ما باید برای یک بار به تیم ملی کشورمان افتخار کنیم که لااقل در آسیا قهرمان شود .چند سال دیگر باید حسرت به دل بمانیم . چند رئیس فدراسیون دیگر باید بیایند و بروند و کاری نکنند .کیروش انتخاب تو بود پس مرد باش و پای انتخاب خودت بمان .ما هرگز به شما که هم سن پدرمان هستیم قصد بی احترامی نداشته و نداریم چون شعور ایرانی این مکتب غربی را که به بزرگتر بی احترامی کنیم را نمی پسندد .پس جناب کفاشیان شما هم با حرف های صد من یه غاز وقت ما را نگیرید
Germany
علی
۰۰:۲۳ ۰۸ تير ۱۳۹۳
کی روش یک حرفه ای کامل است مواظب باشید .
آمار بهترین قاضی هستند
تیم ایران در بین 32 تیم مقام آخر از نظر تعداد پاس سالم را بدست آورده یعنی هنوز بازیکنان ما پاس دادن را بلد نیستند و یان ضعف بسیار بزرگ و غیر قابل اغماضی است .
در دفاع خوب بودیم اما در بازی با بوسنی که امکاتن دفاعی بازی کردن را نداشتیم و باز شدیم 3 گل دریافت کردیم .
پس کی روش مربی موفقی برای ما نیست بیخودی قهرمان سازی نکنید منطقی باشید دنبال یک مربی بروید که تیم را هجومی بار بیاورد .
دنبال یک مربی باشید که پاس درست دادن را به این بچه ها یاد بدهد .
دنبال یک مربی باشید که هر زمان که خواست تیم موفق دفاع کند و هر زمان که خواست تیم هجومی و زهر دار باشد .
ما کلا در این جام ضعیف بودیم خیلی ضعیف .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۸ ۰۷ تير ۱۳۹۳
کی گفته از عملکرد تیم ملی فوتبال راضی هستیم .
منظور بازی مثلا خوب برابر آرژانتین هست.
بنظر من آرژانتین رو خیلی بزرگ جلوه دادن اونم بخاطر بازیکنانش. درصورتیکه همیشه تیم ها رو جز به جز آنالیز کردن خطاست
بیخود بزرگش نکنید...
این همه پول که خرج فوتبال کردن ، اگه خرج هر چیز دیگه میکردن الان فوق استثنایی بودن ...
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۲۲:۰۶ ۰۷ تير ۱۳۹۳
آقا برید جمعش کنید بااین فوتبال خفت بارتون باید بودجه فوتبال حذف و به سایر ورزشکاران مدال آور داد فوتبال توایران شده رانت
Iran (Islamic Republic of)
arash
۱۹:۴۶ ۰۷ تير ۱۳۹۳
با سلام اقای کفاشیان شما خودت تو عملکرد تیم ملی و اماده سازی تیم مقصری بعدشم با این شرایطی که شما گذاشتی تلویحا داری به کیروش میگی برو بنظر بنده شما بری همه ملت خوشحال میشن
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۷:۵۲ ۰۷ تير ۱۳۹۳
باسلام پیشنهاد می کنم قسمتی از هزینه دستمزد آقای کیروش و دستیاران ایشان توسط فدراسیون و قسمتی هم از طرف مردم پرداخت شود به این شکل که هر نفری که مایل به کمک به تیم ملی بود حداقل ده هزار تومان به حسابی که فدراسیون اعلام می کنه واریز کند . جمع این مبالغ رقم عمده ای از هزینه کادر فنی را تامین می کند .
Iran (Islamic Republic of)
رضا قاسمی
۱۷:۴۱ ۰۷ تير ۱۳۹۳
اگر عملکرد تیم ما مانند کاستاریکا که یک تیم درجه 3حساب میشود بود چه جنجالی میکردیم.بضاعت فوتبال ما همین است و چنانچه به اندازه نفرات تیم هم بهترین مربیان جهان را استخدام کنیم چیزی بیش از این عاید فوتبال کشور نمی شود.پس چه خوب است که مبالغ زیادی را صرف نگه داشتن کی روش نکنیم واز کشورهایی مانند کرواسی-صربستان-بوسنی و کشورهایی از این دست یک مربی با هزینه کم آنهم اگر مربی خارجی می خواهیم استخدام نماییم.
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۷:۳۹ ۰۷ تير ۱۳۹۳
جناب کفاشیان و مسولین محترم اگر قرارداد کیروش را تا جام جهانی اینده تمدید کنید میراث بسیار گرانبهایی رو از خود به جا خواهید گذاشت....ماندن کیروش خواست جامعه است و از همه مهمتر با بودن وینگادا در تیم امید تعامل بسیار بسیار خوبی به وجود خواهد امد...امیدوارم با این تصمیم درست تیم ملی به اهداف خود در جام ملت های اسیا و صعود به المپیک برسد...ایران همیشه سربلند باد
Iran (Islamic Republic of)
اميدي
۱۷:۳۱ ۰۷ تير ۱۳۹۳
لطفادركشور بورس فوتبال تشكيل كردد با تشكر
آخرین اخبار