فیفپرو: سوارز علاوه بر مجازات باید درمان شود

اتحاديه بين المللي بازيکنان فوتبال موسوم به فيفپرو روز جمعه با انتشار بيانيه اي اعلام کرد در مجازات هايي که برضد لوئيس سوارس اروگوئه اي اعمال شده است، بايد «درمان» نيز گنجانده شود.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران در بيانيه فيفپرو آمده است: «سوارس بايد براي برطرف کردن مشکلاتي که خارج از زمين فوتبال دارد و مي تواند در زمان مسابقه بر روي رفتار و کردار او تاثير بگذارد، از کمک ها و حمايت هاي لازم برخوردار شود. سوارس حتي در شرايط کنوني نيز بايد امکان ترميم چهره خود را داشته باشد و علاوه بر اين يک درمان متناسب با رفتار وي در جريمه هايي که برضد وي اعمال شده است، لحاظ شود.  مسئولان فيفپرو بر اين عقيده هستند که درمان بايد بخش جدايي ناپذير تحريم هاي اعمال شده بر ضد سوارس باشد.»

فيفپرو در بيانيه خود تاکيد کرد:« همه بازيکنان بايد به اين مسئله کاملا واقف باشند که در زمان مسابقه نقش يک الگو را ايفا مي کنند و اين واقعيت در جريان بازهاي جام جهاني بيشتر از هميشه احساس مي شود.»

فيفپرو  همچنين در بيانيه خود افزود ماجراي سوارس و مجازات سنگيني که برضد وي صادر شده است مي تواند مورد تجديد نظر قرار گيرد چرا که تمام طرفهاي دخيل مي توانند سر فرصت با هيجان کمتر و آرامش بيشتر وقايعي را که اتفاق افتاده است، مورد بازنگري قرار دهند.
فيفا، روز پنجشنبه سوارس اروگوئه اي را به جرم گاز گرفتن کيه ليني مدافع تيم ملي ايتاليا، از شرکت در نه بازي بين المللي و همچنين از مشارکت در هر گونه فعاليت مرتبط با فوتبال به مدت چهار ماه محروم کرد.

به گزارش خبرگزاري فرانسه از ريو دو ژانيرو، کارشناسان فيفپرو بر اين عقيده اند که محروم کردن يک فوتباليست مثل سوارس به مدت چهار ماه، نقض حق فعاليت و اشتغال بازيکن است. اين مسئله که باشگاه سوارس يعني ليورپول انگليس نيز از اين ماجرا متضرر خواهد شد، اهميت زيادي دارد. سوارس حق دارد که به تمام کمک هايي که نياز دارد از جمله کمک هاي حقوقي دسترسي داشته باشد تا بلکه بتواند با فرجام خواهي از شدت مجازات خود بکاهد.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار