به دلیل بازی تیم ملی فوتبال ایران و بوسنی در جام جهانی 2014؛

ساعت اجرای نمایش های "هملت" و "ردپای صورتی" تغییر کرد

روز چهار شنبه، چهار تیر، نمایش های "هملت" به کارگردانی آرش دادگر و "ردپای صورتی" کاری از آروند دشت آرای به ترتیب در ساعت های 17 و 17:30 روی صحنه می‌روند.

به گزارش حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل تماشاخانه ایرانشهر، نمایش "هملت" که به کارگردانی آرش دادگر در سالن استاد سمندریان روی صحنه است، چهارشنبه، 4 تیر به دلیل مقارن شدن زمان اجرا با بازی تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی برزیل، ساعت 17 روی صحنه خواهد رفت.

همچنین تازه‌ترین نمایش آروند دشت‌آرای و گروه ویرگول نمایش "ردپای صورتی" که داستان و شخصیت‌هایش برگرفته از انیمیشن‎های معروف «پلنگ صورتی» و «مورچه و مورچه‌خوار» است، در روز چهارشنبه، ساعت 17:30 با نقش آفرینی داریوش موفق، فرزین محدث، کاظم سیاحی، ستاره پسیانی، رامین سیاردشتی، اشکان مهری، ساناز باقری و مارین میلر میزبان علاقمندان به هنر نمایش است.

علاقه مندان به خرید بلیط و تماشای نمایش های این مجموعه می توانند به سایت تماشاخانه ایرانشهر به آدرس www.tamashakhaneh.ir و سایت تئاتر نت به آدرس www.theatrnet.com مراجعه و یا با شماره های 88814115 و 88814116 تماس حاصل فرمایند.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.