اجرای هملت به افتخارآفرینان تیم ملی والیبال و فوتبال تقدیم شد

آرش دادگر کارگردان نمایش "هملت" شب گذشته و همزمان با پیروزی تیم ملی والیبال کشورمان، اجرای نمایش اش را به افتخار آفرینان دو تیم ملی والیبال و فوتبال تقدیم کرد.

به گزارش حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل تماشاخانه ایرانشهر، نمایش "هملت" که شب گذشته با استقبال تماشاگران روی صحنه رفت میزبان هنرمندانی همچون جمشید جهانزاده، جمال اجلالی، دکتر نصراله قادری، حسین عاطفی، رضا گوران، فرزانه نشاط خواه، کورش نریمانی، احسان کرمی و ... بود. چ

دومین برد تیم ملی والیبال ایران در مقابل تیم ایتالیا شوق خاصی را در این اجرا ایجاد کرد و آرش دادگر در پایان اجرا ضمن نام بردن از تک تک هنرمندان حاضر در سالن و تشکر از اینکه نمایش هملت را دیده اند، به درخشش جوانان ایران در عرصه های بین المللی اشاره کرده و این پیروزی پر افتخار را به تمامی حاضران در سالن تبریک گفت.

آرش دادگر گفت: امروز افتخار دارم که به پاس افتخار آفرینی جوانان این سرزمین و درخشش بی مانندشان در عرصه های بین المللی ورزش این اجرا را به تیم های ملی والیبال و فوتبال ایران عزیز تقدیم کنم.

نمایش "هملت" با بازی خسرو شهراز، مهران امام بخش، شبنم فرشاد جو، امین طباطبایی، حسام منظور، وحید راد، عمار عاشوری، محمد رضا علی اکبری، بهروز کاظمی، ساناز نجفی، اسمعیل صالحی، مهراب رستمی و سعیده آجرلی تا 6 تیر روی صحنه است و صفحه پیش خرید بلیط های این نمایش در سایت www.tamashakhaneh.ir  گشوده شده است.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار