بازیگر نمایش "بذار یه امشب بگذره"؛

بازی در یک نقش چند لایه را تجربه کردم

بازیگر نمایش "بذار یه امشب بگذره" گفت: نقشی برای بازی در این نمایش به عهده گرفته ام یک نقش چند لایه بود که تجربه بازی در آن برایم ارزشمند بود.

به گزارش حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، "سروش طاهری" با بیان این مطلب افزود: ویژگی بازی در نقش مجتبی در این نکته است که با وجود وجوه منفی که در شخصیت این بازیگر نهفته است اما این تماشاگر است که بعد از پایان نمایش اندکی به او حق می‌دهد.

وی ادامه داد: شخصیت مجید نمایش بذار یه امشب بگذاره خواهان چیز بدی نیست او در داستان نمایش مشکل مالی دارد و برای رفع این مشکل نیازمندی پولی است که به نوعی سهم اوست و حالا این درخواست او در برابر افراد خانواده قرار می‌دهد.

طاهری بیان کرد: شخصیت مجید یک شخصیت خاکستری است که من به عنوان بازیگر باید در دقیق ترین شکل ممکن آن هم در یک فضای واقعی بتوانم وجوه مختلف شخصیتی را ایفا کنم تا در پی آن تماشاگر نیز با اثر همذات پنداری کند در غیر اینصورت فضایی که ما انتظار داریم به طور حتم نتیجه ای نخواهد داشت.

نمایش « بذار یه امشب بگذره» نوشته ابراهیم رهگذر و کارگردانی مریم فتحی و علی برجی هر روز ساعت 19:30 در تالارقشقایی مجموعه تئاتر شهر به صحنه می‌رود.

برای کسب آخرین اطلاعات و اخبار تئاتر شهر به سایت این مجموعه به آدرس www.teatreshahr.com  و برای تهیه و یا رزرو بلیت آثار نمایشی به صحنه رفته در تئاتر شهر به آدرس www.gishetheater.ir مراجعه کنید.


انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار