شركت داوطلبان رشته‌های با آزمون مقاطع كارشناسی و دكتری حرفه‌ای دانشگاه آزاد در آزمون سراسری

دکتر علوی فاضل ضمن اعلام این خبر كه سازمان سنجش در رشته‌های مقاطع كارشناسی و دكتری حرفه‌ای آزمون برگزار خواهد كرد، گفت: داوطلبان علاقه مند ادامه به تحصیل در این رشته‌ها در دانشگاه آزاد اسلامی باید در آزمون سراسری سازمان سنجش شركت كنند.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی مرکز آزمون؛ دکتر علوی فاضل ضمن ابراز خشنودی از همكاری خوب مركز آزمون با سازمان سنجش گفت: بین مركز آزمون و سازمان سنجش كشور ارتباط دوجانبه و مناسبی وجود دارد و واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در برگزاری آزمون سراسری مشاركت جدی و همه جانبه ای دارند.

وی در مورد نحوۀ انتخاب رشته داوطلبان گفت: متقاضیان پس از آنكه در آزمون سراسری سازمان سنجش شركت كردند، پس از اعلام نتایج اولیه و دریافت كارنامه می‌بایست در زمان اعلام شده به سایت www.azmoon.org جهت انتخاب رشته اینترنتی مراجعه كنند.

وی در ادامه افزود: این آزمون برای گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی، علوم انسانی، هنر و زبان‌های خارجه برگزار خواهد شد.

رئیس مركز آزمون ضمن تأكید بر اینكه داوطلبان متقاضی به ادامه تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی هیچ دغدغه و نگرانی نداشته باشند، گفت: بعد از آزمون سراسری در زمان مقتضی برای داوطلبان متقاضی به تحصیل در این دانشگاه، اطلاع رسانی خواهد شد تا آنها در سایت مركز آزمون انتخاب رشته خود را انجام دهند.

مشاور ریاست دانشگاه درخصوص جزییات زمان برگزاری و توزیع كارت گفت: داوطلبان برای اطلاع از جزییات آزمون سراسری به سایت سازمان سنجش به آدرس www.sanjesh.org مراجعه كنند.

وی در ادامه گفت: با توجه به فعال بودن بخش پاسخگویی مجازی، داوطلبانی كه در زمینه كلیه آزمون‌ها با سوال یا ابهامی مواجه شدند، می‌توانند به سایت www.pubr-azmoon.com مراجعه و با طرح سوال خود در بخش پرسش و پاسخ، از نظر كارشناسان روابط عمومی در اسرع وقت بهره مند شوند.

علوی فاضل در پایان در مورد زمان برگزاری این آزمون‌ها گفت: آزمون سراسری در روزهای پنج شنبه، جمعه و شنبه مورخ 5 و 6 و 7 تیرماه سال جاری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار