در نشست تشریح برنامه‌های ماه مبارک رمضان عنوان شد:

"اینجا شب نیست" با اجرای "احسان علیخانی" / استیلی، درخشان و زرینچه به رادیو جوان می‌آیند

"اینجا شب نیست" هر شب ساعت 12 با اجرای "احسان علیخانی" و "فرزاد حسنی" و جمعی از گویندگان و مجریان صاحب نام رادیو روی آنتن شبکه رادیویی جوان می‌رود.

به گزارش خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران، حاضر در نشست خبری تشریح برنامه‌های ماه مبارک رمضان و تغییر کنداکتور شبکه رادیویی جوان بهنام احمدپور مبارکه مدیر شبکه این رادیویی گفت: "اینجا شب نیست" با اجرای بیشتر گویندگان و مجریان صاحب نام رادیو روی آنتن می‌رود که از میان آنها می‌توان به فرزاد حسنی و احسان علیخانی نیز اشاره کرد.
 
وی با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در شبکه رادیو جوان اظهار داشت: از دو سال قبل برنامه‌ریزی سه ساله برای رادیو جوان صورت گرفت که با توجه به آن توانستیم در سال 92 سالی خاص را برای شبکه جوان رقم بزنیم.
 

بنابراین گزارش، افزایش مخاطب، برنده شدن دو برنامه در جشنواره abu که برای اولین بار اتفاق افتاد، شبکه رادیویی جوان به عنوان شبکه برتر معرفی شد،‌ موجب شد تا امسال در جشنواره صدا این شبکه رادیویی بیشترین جوایز را به خود اختصاص داد و سه تندیس را دریافت کرد که از مجموعه برنامه‌هایی که در معاونت صدا برگزار شد پنج برنامه به شبکه رادیویی جوان اختصاص داشت.

در ادامه این گزارش، احمدپور مبارکه مدیر شبکه رادیویی جوان اظهار داشت: "هوای سحر" با اجرای امیر محمد صمصامی دوبلور و گوینده پیشکسوت رادیو روی آنتن می‌رود و یک برنامه موسیقایی با نام "کوک" در دو بخش متنوع روی آنتن این شبکه رادیویی می‌رود که اجرای  آن به عهده پیمان طالبی و سعید خرسندی است.

بنابراین گزارش، مستند "راه و بی‌راه" که اختصاص به عرفان‌های نوظهور داشته به همراه مستندهای "زیست محیطی طاق" و مستند "روز به خیر اقتصاد" که به دغدغه جوانان می‌پردازد نیز روی آنتن این شبکه رادیویی می‌رود.

* سری جدید کافه رادیو با اجرای مهران دوستی

در ادامه این خبر مدیر شبکه رادیویی جوان با اشاره به برنامه "کافه رادیو" گفت این برنامه جزء قدیمی‌ترین برنامه‌های رادیویی جوان است که با تغییر فصل ساعت پخش آن به 15 تا 16 رسید.

بنابراین گزارش،‌ برنامه "با من حرف بزن" ویژه ازدواج و طلاق، "عصر اندیشه" که اختصاص به شبهات دینی و برنامه‌ای در خصوص روابط جنسی زن و شوهر از دیگر برنامه‌هایی بوده که در ایام ماه مبارک رمضان روی آنتن شبکه رادیویی جوان می‌رود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران، "ویتامین جی" و برنامه "جوان ایرانی سلام" با محوریت جوان و تغذیه سالم از دیگر برنامه‌های شبکه رادیویی جوان است.

*"وفا حرف آخر اسم" با اجرای "فرزاد حسنی"

در ادامه این خبر برنامه "وفا حرف آخر اسم" با اجرای فرزاد حسنی جمعه‌ها صبح از ساعت 10 تا 11:30 با فضای موسیقای روی آنتن رفته و سری جدید برنامه "سه ستاره" با رویکردی متفاوت و برنامه "همیشه بهار" و نیز طنز جدید "نوشدارو" جمعه‌ها از ساعت 17 تا 18:30 روی این آنتن شبکه رادیویی می‌رود.

*رادیو جوان با طعم تابستان در ماه خدا

در ادامه این گزارش، احمدپور مبارکه مدیر شبکه رادیویی جوان با اشاره به ویژه برنامه‌های ماه مبارک رمضان گفت: خیلی از برنامه‌ها متناسب و متمایل به ماه مبارک رمضان است و جشنواره رادیو جوانه هم از این فضا دور نخواهد بود و بیشتر برنامه‌ها با توجه به شعار سال پیش می‌رود.

وی ادامه داد: در همه برنامه‌ها به اقتصاد و فرهنگ با توجه به شعار سال نگاه ویژه‌ای شده است که علاقه‌مندان می‌توانند در ساعات ذکر شده به این برنامه‌ها توجه کنند.

*"خدا اجازه" با اجرای "سعید پورصمدی"

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران، برنامه "خدا اجازه " با اجرای سعید پورصمدی و به سردبیری مجتبی حسنی، "ظهر زیبا" ویژه اذان ظهر با اجرای توکل و عباسی، "این سفره آسمانی است" به تهیه‌کنندگی عباس پیری ویژه افطار روی طول موج شبکه رادیویی جوان می‌رود.

بنابراین گزارش، تلاوت ترتیل یک جزء قرآن بعد از ویژه برنامه سحر با صدای استاد محمد جبریل و در کنار آن برنامه "قرآن ناطق و خدایی که در این نزدیکی است" ویژه شبهای قدر روی آنتن شبکه رادیویی جوان می‌‌رود

 در ادامه این گزارش برنامه "محراب و رستگاری" ویژه ایام شهادت امام علی (ع) از دیگر برنامه‌های شبکه رادیویی جوان در این ایام بوده است.

*"خدایا شکر" ویژه برنامه عید سعید فطر شد

بنابراین گزارش، ویژه برنامه‌های ماه مبارک رمضان به گونه‌ای طراحی شده است که به عنوان مثال در برنامه "ذهن زیبا" به حافظان قرآن توجه خاصی شده است و درقالب‌های مستندهای تولید شده به بحث حافظان قرآن پرداخته و در دیگر برنامه‌ها به "استاری ساده" از دیگر شاخصه‌های برنامه‌های ماه مبارک رمضان است.

در ادامه این نشست حمیدرضا افتخاری مدیر گروه ورزش رادیو جوان گفت: با برنامه جام ایرانی به استقبال جام جهانی رفتیم و با برنامه "قهوه فوتبال برزیل" به معرفی 32 تیم حاضر در جام جهانی پرداختیم.

وی افزود: 29 بازی از 64 بازی جام جهانی به صورت زنده پخش می‌شود که گزارشگران آن، اسکندر پوتی، پیمان طالبی و امیرحسین بابازاده نیز خواهند بود که این برنامه نیم ساعت قبل از هر بازی شروع شده و به جزئیات تیم‌های حاضر در مسابقه نیز می‌پردازند.

*ترانه جام جهانی برای تیم ملی

بنابراین گزارش، شبکه رادیویی جوان ترانه جام جهانی برای تیم ملی را آماده پخش کرده که در وقت آن مخاطبان شاهد شنیدن آن از شبکه جوان خواهند بود.

در ادامه مدیر گروه ورزش شبکه رادیویی جوان با اشاره به ویژه برنامه‌های حوزه تفریحات شبکه رادیویی جوان گفت: "طنز جوان"، "صدا آزاد" از دیگر برنامه‌های تفریحی در حوزه مسابقات است که به همراه "نوشدارو" که با حضور اهالی طنز اجرا می‌شود نیز روی آنتن شبکه رادیویی جوان می‌رود.

بنابراین گزارش، نزدیک به 200 طرح پس از فراخوان شبکه رادیویی جوان داده شد که بالغ بر 30 طرح به جلسه کارشناسی رفت که از میان آنها 70 طرح انتخاب شد که در نهایت 16 طرح قابل قبول واقع گردید.

*علیرضا قربانی خواننده محبوب کشورمان به رادیو جوان می‌آید

در ادامه مهدی زری‌باف مشاور تولید مدیر شبکه رادیویی جوان با اشاره به پوشش آخرین اخبار موسیقایی گفت: چندی پیش ترانه‌ای از امین حیایی در فضاهای مجازی منتشر شد که آن ترانه در رادیو پخش شد و قرار است این هنرمند کشورمان بعد از 10 سال آلبوم دیگری را روانه بازار کند.

وی خاطرنشان کرد: خاطرات هنرمندان در حوزه موسیقی و خاطرات جوان‌ها از رفتن به کنسرتها از دیگر رویدادهایی است که در حوزه موسیقی اتفاق خواهد افتاد و آخر هفته علیرضا قربانی خواننده محبوب کشورمان به شبکه رادیویی جوان می‌آیند.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سارینا
۰۱:۲۸ ۱۳ تير ۱۳۹۶
اینجا شب نیست با اجرای احسان جان عالی بود
Iran (Islamic Republic of)
خانم نادری
۲۰:۵۷ ۲۲ مرداد ۱۳۹۳
با سلام برنامه این جا شب نیست برنامه فوق العاده قشنگی فقط خیلی دیروقت
باتشکر
آخرین اخبار