زندان‌های رژیم صهیونیستی راه گوانتانامو را در پیش گرفته‌اند

زندان‌های رژیم صهیونیستی از شیوه‌های آمریکایی‌ها در زندان گوانتانامو برای شکنجه اسرای فلسطینی استفاده می‌کنند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران؛ به نقل از پرس‌تی‌وی، زندان‌های رژیم صهیونیستی برای شکنجه اسرای فلسطینی از شیوه‌های وحشیانه آمریکایی‌ها در زندان گوانتانامو استفاده می‌کنند.


برت ردماین-تیتلی، منتقد انگلیسی، طی مقاله‌ای نوشته است،‌ "امروز چندین زندان مشابه گوانتانامو در اسرائیل وجود دارند. این زندان‌ها با شیوه‌های وحشیانه‌ای شبیه به آنچه که آمریکا در افغانستان به کار می‌برد، اسرای فلسطینی را شکنجه می‌کنند. در این زندان‌ها مکررا حقوق بشر تضییع می‌شود، جنایات جنگی مرتبا اتفاق می‌افتند، و با زندانیانی که اعتصاب غذا کرده‌اند، به بدترین شکل ممکن رفتار می‌شود."


ردماین-تیتلی در ادامه این مقاله می‌نویسد، "قانون خودساخته آمریکایی‌ها مبنی بر بازداشت اداری که بدون هیچ دلیلی اجازه بازداشت افراد بی‌گناه را به نیروها می‌دهد، به زندان‌های رژیم صهیونیستی نیز راه یافته‌ است."


ردماین-تیتلی اقدامات رژیم صهیونیستی مبنی بر توجیه "وحشی‌گری‌های آمریکایی‌ها" را محکوم کرد و افزود، "این رژیم قصد دارد به این وسیله روش‌هایی را که در برخورد با زندانیان به کار میبرد ، همچون تغذیه اجباری اعتصاب‌غذا‌کنندگان، توجیه کند. در گوانتانامو نیز برای تغذیه اجباری زندانیان، لوله‌ای را از درون بینی آنها عبور می‌دهند و از طریق آن، به معده آنها غذا می‌رسانند."


گفته می‌شود بیش از 5 هزار اسیر فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی به سر می‌برند که تعداد زیادی از آنها در اعتصاب غذا به سر می‌برند.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار