دیدگاه کارشناسان در مورد گروه‌های جام جهانی 2014 برزیل؛

لطیفی: تیم‌های حاضر در گروه A فاقد فوق ستاره هستند

کارشناس فوتبال در خصوص ارزیابی‌اش از گروه A گفت: این گروه نسبت به گروه‌های دیگر فاقد بازیکنان فوق ستاره است.

علی لطیفی در گفتگو با  خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: تیم‌های گروه A اغلب از بازیکنان جوان و فاقد ستاره تشکیل شده است به همین خاطر رقابت بین آنها سخت نیست.

وی بیان کرد: برزیل پرافتخارترین تیم تاریخ رقابتهای جام جهانی در دنیا است و به طور حتم در این گروه گزینه اصلی برای صعود است مشکلی که این تیم با آن روبه روست جوانی بازیکنان تیم و استفاده نکردن از بازیکنان با تجربه است.

لطیفی در ادامه تصریح کرد: سرمربی این تیم می‌تواند کمک خوبی برای صعود این تیم باشد مهمترین رکن این دلیل قهرمانی است که با تیم برزیل در 2002 و مقام چهارمی با تیم پرتغال توانسته کسب کند.

کارشناس فوتبال در مورد تیم کرواسی اذعان داشت: تیم ملی کرواسی با ستاره‌ای نظیر مانزوکیچ مهاجم بایرن مونیخ یکی از تیمهایی است که من امید بیشتری به آن دارم ولی تنها بدشانسی که آورد مقابل برزیل قرار گرفت و با هم در یک گروه هستند.

لطیفی در رابطه با تیم کامرون افزود: تیم ملی کامرون تیم بسیار آشنا از لحاظ بازیکنان است تیمی که به هر حال پرچمدار کامرون و جزو تیمهای مهار نشدنی در جام جهانی است.

وی همچنین درخصوص تیم مکزیک گفت: تیم ملی مکزیک تجربه بسیار بالایی در فوتبال دارد و یکی از تیمهای پرسابقه در جام جهانی است که توانسته 2 روزه جام جهانی را در کشورش برگزار کند.

لطیفی در ادامه این موضوع بیان کرد: اما باید این را بگویم با توجه به تجربه بالای تیم مکزیک و تیم برزیل شانس نخست برای صعود در این گروه را دارد ولی از بین سه تیم باقی مانده کرواسی می‌تواند در رتبه دوم قرار گیرد.

وی در رابطه با اینکه آیا برزیل می‌تواند از میزبانی‌اش برای قهرمان شدن استفاده کند تصریح کرد: تیم ملی برزیل در گل با گرفتن جام مشکل دارد زیرا در روزهای اخیرشاهد بحران در کشور برزیل هستیم و این تظاهرات و بحران روی بازیکنان اثر منفی می‌گذارد و این تیم را دچار مشکل اساسی می‌کند از جهت دیگر تیمهایی مانند آرژانتین و آلمان در سطح بالایی قرار دارند و تیم اسپانیا که غول فوتبال دنیا است هم نباید نادیده گرفت.

وی همچنین گفت: باور من این است که در این جام جهانی برخلاف جام‌های گذشته تیم برزیل با نداشتن بازیکنان مطرح دچار مشکل می‌شود و ضربه محکمی می خورد.

لطیفی در رابطه با نقاط قوت و ضعف گروه A اضافه کرد : بیشترین لژیونر‌ها در گروه A قرار دارند و می‌توانند آمادگی جسمانی بازیکنان را تقویت کنند و این 4 تیم به لحاظ آمادگی جسمانی در اوج شرایط قرار دارند چرا که بسیار جوان و کم تجربه هستند و مربیان این تیمها می‌توانند با تاکتیک مناسب روحیه تیم را بالا ببرند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: گروه A تقریباً گروه نسبتاً آسانی است چرا که تیمهای نه چندان قدرتمند به جز برزیل در این گروه قرار دارند.

انتهای پیام/
برچسب ها: لطیفی ، فوتبال ، جام جهانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار