لطیفی: الشباب بسیار حرفه‌ای بازی کرد/ استقلال نیاز به تغییر و تحولات اساسی دارد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در خصوص شکست استقلال مقابل الشباب عربستان در لیگ قهرمانان آسیا گفت: استقلال بازی بهتری نسبت به بازی‌هایش در لیگ برتر انجام داد، اما در نهایت مقابل این تیم با شکست مواجه شد.

علی لطیفی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: تیم فوتبال استقلال در لیگ برتر بازی خوبی به نمایش نمی‌گذارد اما در بازی مقابل الشباب بهتر عمل کرد ولی نتوانست از امتیاز میزبانی‌اش استفاده کند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره عملکرد تیم الشباب عربستان بیان کرد: الشباب بسیار حرفه‌ای در خط دفاع و حمله بازی کرد عربها در خط دفاع مشکل دارند اما الشباب در بازی مقابل استقلال خوب دفاع کرد.

وی در ادامه اظهار داشت: همچنین تیم الشباب می‌توانست گل‌های زیادی به استقلال بزند اما مهاجمانش با بی‌دقتی موقعیت‌ها را از دست دادنند به هر حال الشباب استحقاق برد را داشت.

لطیفی درباره عملکردهایمان مبعلی در خط میانی استقلال گفت: ایمان مبعلی تا حدودی به تیم استقلال نظم داد اما سن بالای این بازیکن کارایی‌اش را تا حدودی پایین آورده است.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره حضور خسرو حیدری در یک نیمه بازی افزود: خسرو حیدری بازیکن موثری برای تیم استقلال است و عدم آمادگی این بازیکن به تیم استقلال لطمه زد، استقلال بازیکن خلاق ندارد تا پاس‌های عمقی به مهاجمان بدهد به خاطر همین این تیم متکی به بازیکنان کناری است تا توپ را برای مهاجمان ارسال کنند.

وی در ادامه بیان کرد: همچنین جناح راست استقلال که خسرو حیدری آنجا حضور دارد نسبت به جناح چپ بهتر عمل می‌کند اما در این بازی خسرو حیدری نتوانست برای تیمش موثر باشد.

لطیفی درباره تعویض‌های صورت گرفته بیان کرد: تعویض های قلعه نویی هجومی بود اما این تعویض‌ها جواب نداد ونتیجه بازی تغییر نکرد. خسرو حیدری هم از شرایط ایده‌آل و آرمانی به دور بود.

وی در ادامه اظهار داشت: این بازیکن مصدومیتش به طور کامل برطرف نشده است وقلعه نویی به اجبار وی را به بازی فرستاد.

پیشکسوت استقلال عنوان کرد: به نظرم استقلال بک جام هم نمی‌برد واین دلایل مختلفی دارد. عمده‌ترین مشکل سن بالای بازیکنان استقلال که به شدت روز کار کرد تیم استقلال تاثیر گذار بوده است.

وی در ادامه اظهار داشت: از دست دادن ستاره‌ها وبازیکنان مطرح مشکل دیگر تیم استقلال است. هر کدام از این بازیکنان می‌توانند گره گشای تیم استقلال باشند.

لطیفی بیان کرد: شیوه بازی تیم استقلال اشتباه است بازیکنان این تیم به شدت درخلق موقعیت ضعیف عمل می‌کنند به خاطر اینکه اکثر بازیکنان تیم استقلال مسن هستند خلاقیتی هم ندارند.

وی بیان کرد: نبود بازیکنان جوان باعث شده که پویایی ونشاط در بازی تیم استقلال مشاهده نمی‌کنیم. امیرقلعه نویی مشکل استقلال را تشخیص داد اما به خاطر مشکلات مالی نتوانست بازیکنان جوان و آینده دار همچون پیام صادقیان و محسن مسلمان راجذب کند.

آن‌ها با قراردادهای میلیاردی به پرسپولیس پیوستند استقلال درهمه خطوط دچار ضعف است ورحمتی به تنهایی ناجی تیم استقلال شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: استقلال نیاز به تغییر و تحولات اساسی دارد.

امیرقلعه نویی در سال 83-82 دست به تغییرات اساسی در تیم استقلال زد وبازیکنان جوان را به خدمت گرفت استقلال چند سال توانست بازیکنان جوانش قهرمان شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: الشباب ، امتیاز ، میزبانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار